רשמית: ג'ייקובן בראון חתם בהפועל תל אביב לשנתיים נוספות

האמריקאי ישלים שלוש שנים במדי האדומים. דני פרנקו: "ההשתלבות שלו במועדון הייתה מהירה. מכאן נשאף יחד להשתדרג להישגים"

(גודל טקסט)

גארד הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון חתם היום (שלישי) על הארכת חוזהו במועדון בשנתיים עד לתום עונת 2023/24. בראון ניהל בשבועות האחרונים מגעים עם האדומים על תנאי החוזה ולבסוף סוכם על הסכם לשנתיים ללא אפשרויות יציאה, בסכום שמוערך בכ-400 אלף דולר במצטבר.

מאמן הקבוצה דני פרנקו: "שמח על החיבור הנהדר שנוצר השנה בין המועדון לג'ייקובן ועל ההמשכיות. לג'ייקובן הייתה תרומה לרגעים והישגים מרגשים במיוחד בעונה החולפת וההשתלבות שלו במועדון הייתה מהירה. מכאן נשאף יחד להשתדרג להישגים והצלחות בעתיד".

בראון (32, 1.88) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס משנת 2012. אחרי קריירה שכללה את רתימנו, א.א.ק אתונה ודראמוס מיוון, אסטנה מקזחסטן, טלקום אנקרה וקרשיאקה מטורקיה, הוא הגיע לישראל להפועל גלבוע/גליל בקיץ 2017. בראון מיד הפך לאחד מכוכבי הליגה ואחרי עונה מוצלחת חתם בהפועל ירושלים בה שיחק כמעט שלוש שנים ואף שימש כקפטן, אך סבל מפציעות רבות שמנעו ממנו לשחק במרבית העונה האחרונה שלו בבירה. בקיץ חתם בהפועל תל אביב, סבל העונה מפציעה אחת משמעותית בברך, רשם בעונה הסדירה 13.9 נקודות ו-5.6 אסיסטים למשחק ובפלייאוף עומד עד עכשיו על 18.5 נקודות ו-8.5 אסיסטים.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון
הכוכב ממשיך. בראון | דני מרון

מלבד בראון מחזיקים בחוזה לעונה הבאה בהפועל תל אביב גם הקפטן בר טימור, רז אדם, גיל בני, לוטן אמסלם ועידן זלמנסון. האדומים מנסים להאריך את חוזיהם של ג'יימס יאנג וג'יי פי טוקוטו גם כן. המאמן דני פרנקו ימשיך לאמן את הקבוצה גם בשנתיים הבאות.

נציג הבעלות הרפטית במועדון, אבי זיידנברג: "כחלק מההתפתחות שאנו עוברים כמועדון בשנה וחצי האחרונות, שמנו לעצמנו כיעד לייצר יציבות והמשכיות מתוך אמונה שזו הדרך שתביא אותנו להישגים. ג'ייקובן כשחקן ואישיות הוא חלק מרכזי בקבוצה ואני שמח שהוא נשאר איתנו. עונת 22-23 מתחילה אצלנו היום ואנחנו נעבוד קשה יותר בשביל להביא תוצאות טובות יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי