אבן: "מקווה שלמדנו מהסדרה הקודמת. ז'יז'יץ'? החלטה לא פשוטה"

play
אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.5 05:20

סנטר מכבי תל אביב אמור להירשם לסדרה נגד בני הרצליה, אך המאמן הבהיר: "הוא לא ב-100%. מצפים מכל שחקן להתעלות כשצריך"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד בני הרצליה מחר, שיפתח את סדרת חצי גמר הפלייאוף בשיטת הטוב משלושה משחקים, כשלפניו קיים המאמן אבי אבן מסיבת עיתונאים.

הצהובים יגיעו למשחק אחרי ניצחון 1:3 בסדרת רבע גמר אמוציונאלית נגד הפועל תל אביב, כאשר במועדון צפויים לערוך שינוי במצבת השחקנים שירשמו לסדרה. אנטה ז'יז'יץ' אמור להירשם כאחד מחמשת הזרים במקומו של ג'יילן ריינולדס, לאחר שהקרואטי שב לאימונים. כזכור, לפני כשבועיים ז'יז'יץ' הובהל לבית החולים במהלך המשחק נגד הפועל חיפה, אחרי שספג מהלומה קשה בראשו ואף איבד את ההכרה. הסנטר, שסבל מזעזוע מוח, שב לפעילות בהדרגה.

מכבי תל אביב ובני הרצליה נפגשו שלוש פעמים העונה, וכל המשחקים הסתיימו בניצחון של הקבוצה הביתית. הצהובים ניצחו בקלות בסיבוב הראשון, בעוד יריבתם בחצי הגמר ניצחה אותם בצורה משכנעת באולם היובל.

אבי אבן מאמן מכבי תל אביב
השאיר מאחוריו את הפועל ת"א. אבי אבן | דני מרון

"אנחנו נרגשים להגיע לחצי הגמר, פוגשים קבוצה מצוינת אחרי סדרה לא פשוטה, אבל כזו שעזרה לנו עוד קצת להיבנות כקבוצה", אמר אבן. "ז'יז'יץ'? זו החלטה לא פשוטה, הוא השתתף באימונים האחרונים ונחליט היום. כמובן שהוא לא ב-100%. אני בוחר לקחת שניים מארבעת המשחקים נגד הפועל תל אביב. אנחנו מנסים בכל פעם להבין מה לא עשינו מספיק טוב כדי להשתפר במשחקים הבאים, אני לא יודע אם זה יספיק כי אלה קבוצות שונות. מקווה שלמדנו מהסדרה האחרונה".

על ההתעסקות בדברים שלא קשורים בכדורסל במשחקים נגד הפועל תל אביב: "אני מרגיש כאילו הסדרה הזאת הייתה לפני שבועיים וחצי. זו היסטוריה רחוקה מבחינתי, למדנו ברמה המקצועית מה שהיה צריך. אין הרבה זמן, הראש שלנו בהרצליה – גם השחקנים וגם הצוות. אונואקו? נעצור אותו כמו שעצרנו במשחק האחרון. כבר פגשנו הרבה שחקנים טובים, אין ספק שנצטרך מאמץ קבוצתי, אבל עם כל הכבוד לאונואקו – יש להרצליה הרבה שחקנים".

לסיום התייחס המאמן להוצאתו של יפתח זיו מהרוטציה: "חלק מההתקדמות שעשינו כקבוצה, טמון בזה שכל פעם שחקנים אחרים תורמים. ג'יימס נאנלי כבר היה במקום אחר ואז עשה שינוי אדיר ביורוליג, נכון גם לגבי דרק וויליאמס וכולם. יפתח כבר עשה פה משחקים מצוינים, הציפייה היא שכל אחד יידע להתעלות בערב נתון ולתת מה שהקבוצה צריכה. במשחקים נגד הפועל היו החלטות מקצועיות, עכשיו זו סדרה אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי