בהרצליה מגבים את ההחלטה לרשום את הוקר: "לא נכון לשפוט בדיעבד"

play
שחקני הרצליה מיעטו לעזור לאונואקו | ברני ארדוב
פנרבחצ'ה איבדה את הביתיות אחרי הפסד דרמטי לדרושפאקה 02:15

במועדון מהשרון לא מבקרים את הצוות המקצועי בהחלפה של די ג'יי קופר ומאמינים כי ניתן לחזור לסדרת חצי גמר הפלייאוף ביום ראשון. יאיר קרביץ: "היינו ביום רע בהתקפה ועדיין היינו צמודים למכבי"

(גודל טקסט)

אכזבה בבני הרצליה אחרי ההפסד אמש (חמישי) 82:76 למכבי תל אביב במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף ביד אליהו. הקבוצה של אורן אהרוני רשמה הפסד שלישי העונה לצהובים בחוץ בשלושה משחקים ותנסה לשמור על הבית שלה ביום ראשון הקרוב.

הרצליה הייתה בתמונת המשחק לאורך כמעט כל שלביו והוליכה בהפרש של 8 נקודות במחצית הראשונה עם יכולת יוצאת מן הכלל של צ'ינאנו אונואקו, אך במחצית השנייה נתקעה התקפית על 31 נקודות בלבד, החטיאה מספר רב של שלשות כשהיא מסיימת את המשחק כולו עם 3 שלשות מוצלחות מ-22 נסיונות ואת המחצית השנייה עם שלשה מוצלחת אחת בלבד מ-15 ניסיונות.

אם ההפסד לא הספיק, אז במהלך הרבע השלישי התרחשה תקרית לא נעימה על הספסל של הרצליה במהלכה התעמתו היו"ר אלדד אקוניס והפווורד שון דאוסון בעקבות החלטה לא טובה שקיבל האחרון בהתקפה. השניים צעקו אחד על השני והתקרבו זה אל זה בצורה מאיימת. בהרצליה הרגיעו את הרוחות אחרי המשחק, ויחליטו האם לטפל בנושא בנפרד עד המשחק השני בין הקבוצות.

זופר אבדיה, המנהל המקצועי של בני הרצליה
ערב לא פשוט לבני הרצליה. זופר אבדיה | ברני ארדוב

אחת ההחלטות המעניינות והשנויות במחלוקת של בני הרצליה לפני המשחק הייתה החלפתו של די ג'יי קופר, הגארד הפותח של הקבוצה מהשרון בחודשים האחרונים, בקווינטון הוקר שהיה הגארד הפותח עד לגמר הגביע ונפצע משחק אחד אחריו. הוקר שיחק משחק אחד מאז חודש פברואר, ואמש היה רחוק משיאו עם 5 נקודות ו-5 אסיסטים כולל 2 מ-7 מהשדה. במועדון גיבו את ההחלטה של הצוות המקצועי וכינוי אותה "החלטה נכונה, שלא נכון לשפוט אותה בדיעבד".

"קווינטון הוא שחקן נהדר, גם די ג'יי שחקן נהדר. הצוות החליט לרשום את הוקר לסדרה, לקחנו איתו את הגביע. אנחנו רגילים לשחק עם כל אחד מהם, שניהם רכזים מעולים", סיפר בסיום המשחק יאיר קרביץ, שקלע 5 נקודות ו-4 אסיסטים ב-25 דקות.

קרביץ גם הסביר מה לא עבד בקבוצה: "בסוף פשוט לא קלענו, משחק ההגנה שלנו היה יחסית בסדר, אבל לא קלענו את המצבים שהגענו אליהם. נעשה את הוידאו ומה צריך לשפר למשחק הבא, היינו ביום רע בהתקפה והגענו למשחק צמוד נגד מכבי שזו נקודה טובה. ברבע השלישי הם ברחו לנו, אנחנו צריכים לשלוט יותר בריבאונד ההגנה ובקצב של המשחק, לא לתת להם לרוץ, כשהם רצים הם יכולים לפתוח פער של 15".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי