קייזר הציג את הקעקוע החדש: "ידעתי שאתאים לחולון, ידעתי שנהיה אלופים"

play
מייקל קייזר הפועל חולון | קובי אליהו
חגיגות האליפות של הפועל חולון 01:31

הפועל חולון ערכה את צילום האליפות הרשמי ויצאה לארוחה חגיגית, הסנטר קעקע את סמל הנמר עם חתימות השחקנים: "הבאתי אנרגיה"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

פחות מ-48 שעות אחרי שהשלימה את הזכייה השנייה בתולדותיה באליפות המדינה, וכשחלק מאנשיה עדיין מעכלים את ההישג הגדול, המשיכה הערב (שבת) הפועל חולון בחגיגות הרשמיות כשקיימה בהיכל העירוני בעיר צילום קבוצתי רשמי עם צלחת האליפות. לאחר הצילום יצאה הקבוצה לארוחה חגיגית בסטקיית הבוקרים בתל אביב.

שחקני הפועל חולון עם צלחת האליפות
עם הצלחת. תמונת האליפות של הפועל חולון | קובי אליהו

מי שכיכב בימים האחרונים היה מייקל קייזר, שפרסם ביום שישי בבוקר סרטון שלו עם קעקוע חדש שנוסף לאוסף הרחב שלו. הקעקוע כולל את סמל הנמר המפורסם של חולון וחתימות של כל שחקני הקבוצה.

"אני לא יודע איך ידעתי שנזכה בתואר, אבל ידעתי שאני מביא לחולון משהו שהיא הייתה צריכה – מישהו עם הרבה אנרגיה, נוכחות בהגנה ודאנקים, ידעתי שאתאים לקבוצה", סיפר קייזר הערב לוואלה! ספורט על ההבטחה שלו עם הנחיתה בארץ שיזכה עם הקבוצה בתואר, "כשראיתי מי השחקנים האחרים, ידעתי שיש לנו הזדמנות נהדרת לזכות באליפות. נתתי מה שאני יכול, היו לנו הרבה קלעים, אז הבאתי הגנה, תשוקה וכל מה שאפשר כדי להביא את האליפות הזאת".

מייקל קייזר הפועל חולון קעקוע
הקעקוע החדש של מייקל קייזר | קובי אליהו

החל ממחר שחקניה הזרים של הקבוצה יעזבו בזה אחר זה את ישראל בחזרה לארה"ב, כשהשחקנים הישראלים שנמנים על סגל הנבחרת למוקדמות אליפות העולם יזכו לחופשה קצרה מאוד, כמו גם המאמן גיא גודס. הנבחרת תתכנס בעוד כשבוע וחצי לפתיחת האימונים, אך כל השחקנים וגודס ינצלו את הזמן לחופשות בארץ ובחו"ל.

שחקני הפועל חולון בארוחה, סטקיית הבוקרים
שחקני הפועל חולון בארוחה בסטקיית הבוקרים | קובי אליהו
גיא פניני שחקן הפועל חולון
גיא פניני | קובי אליהו

כבר מחר בבוקר תקיים חולון ישיבה מקצועית ראשונה לקראת העונה הבאה, כשלקבוצה יש לא מעט החלטות לקבל לגבי הסגל הנוכחי. השחקנים היחידים שמחזיקים בחוזים הם כריס ג'ונסון ורפי מנקו, שלגביו יש אופציית יציאה דו צדדית. בחולון יצטרכו להחליט מי מהשחקנים יקבל הצעה לעונה נוספת ולהתחיל במגעים להחתים שחקנים. בכל הנוגע לזרים, המאמן גודס צפוי לצאת אחרי נסיעת הנבחרת לליגת הקיץ בלאס וגאס למספר ימים כדי לצפות במועמדים להצטרף.

בין המועמדים הישראלים להצטרף לקבוצה נמצאים גבי צ'צ'אשווילי ונמרוד לוי, שחקני הפועל גליל עליון, וג'ייק כהן (אם יעזוב את מכבי תל אביב). אחד הלקחים של חולון מהעונה הנוכחית היא חיזוק עמדת הפנים בשחקן ישראלי, והשלושה נחשבים למועמדים הבולטים.