גיא גודס: "כל יום שעובר אני מבין את הסיטואציה יותר ויותר"

מאמן הפועל חולון התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לזכייה הראשונה שלו כמאמן באליפות, ממנה עדיין לא ירד לקרקרע: "סוג של חלום"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

ביום חמישי האחרון זכתה הפועל חולון בפעם השנייה בתולדותיה באליפות בכדורסל, והיום (ראשון) התראיין המאמן גיא גודס לתכנית הספורט של 103FM. גודס התייחס בין השאר לתחושותיו לאחר הזכייה הראשונה שלו אי פעם בתואר כמאמן, זאת לאחר שפתח את העונה במכבי ראשון לציון והיה לו חלק מרכזי בקריסת הקבוצה וירידתה לליגת המשנה כעבור 34 שנים בליגת העל.

בפתח השיחה אמר גודס: "סוג של חלום, כל יום שעובר אני מבין את הסיטואציה יותר ויותר, זה כיף. מינואר אני בחולון ועברנו המון משחקים, רגעי שיא וגם רגעי שפל". עוד התייחס לשינוי שהחל מאז כניסתו לתפקיד המאמן: "זה היה באמת לשבת עם כולם, להבין מהשחקנים הבכירים מה לדעתם לא עובד ומה הסיבות. ואז יצאנו לבשיקטש ומשם זה היסטוריה. יכול להיות שהסגנון בספרד היה פחות מתאים למגי ובגלל זה שהבאנו אותו לחולון ידענו למה הוא מסוגל והתאמנו את זה לרגלנד, אני חושב ששניהם צמד טוב".

"אמרתי לו שאנחנו צריכים לשחק הרבה יותר מהר, לא באיטיות ששיחקנו לפני זה. לא היו הרבה כלים, לא היה שחקן פנים לקבוצה. גם לג'ו היה קשה בהתחלה עם הסגנון הזה, הוא היה רגיל רק ללכת ופתאום אני אומר לו לרוץ", אמר, והוסיף: "ירושלים וגם גליל, בסדרה לפני, משחקות המון חילופים אוטומטים. זה אומר שמה שלא הצלחת לעשות בריצה עכשיו אתה תשחק הרבה פעמים ביכולות האישיות, אחד על אחד, ומן הסתם אין לנו את הכוח בפנים להעניש בחילופים על הגבוהים. היה סגנון כדורסל שונה מאוד ולשמחתי יש לנו שני שחקנים מאוד טובים באחד על אחד, גם ג'ו וגם מגי, וזה בא לידי ביטוי בדברים שרצינו".

על ההכנות לקראת העונה הבאה, שיתף גודס כי "אני עכשיו בדרך לישיבת הנהלה כדי להתכונן לעונה הבאה. ממה שהבנתי בחולון תחילת השנה הזו הם ניסו לשבת עם גבוהים כאלה ואחרים ואף אחד לא הגיע בסוף. לא חושב שזה בגלל כסף, גם עם נמרוד לוי ישבו וזה לא היה כסף, היו עוד שחקנים אחרים שישבו איתם והחליטו ללכת למקומות אחרים. הם רצו מאוד ונתקעו בגלל זה. כל אחד לוקח את ההחלטות שלו אבל אין ספק שאנחנו רוצים להחתים גבוה ישראלי. שני השחקנים הצעירים שלנו הם בוגרי מחלקת הנוער, אם יהיו שחקנים טובים עם פונטציאל נשמח שהם יעלו לבוגרים אפילו שהמחלקה נפרדת. השאיפה שלנו להשאיר את כל הקבוצה".

כמו כן, צמד המגישים התעניינו בנוגע להמשכו של גיא פניני כחלק מהפועל חולון, וגודס הבהיר: "זה לא רק תלוי בי, אנחנו יושבים על הכול. כמו שאמרתי, כולל כולם מצידי שיישארו. תמיד לימדו אותי שמה שלא שבור לא צריך לתקן".