למרות פערים מסוימים: מכבי תל אביב מתכוונת למנות את קטש בחמישי

play
| אתר רשמי, פנאתינייקוס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.6 05:00

במועדון ילכו לקראת המאמן הישראלי בחלק מדרישותיו המקצועיות כדי להאיץ בתהליך בניית הסגל. למעשה, הוא המועמד היחיד מלבד פסקואל שנערכו עמו שיחות משמעותיות. אורך החוזה יקשה על המשא ומתן?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב במגעים עם עודד קטש על מנת למנותו למאמן הקבוצה. שני הצדדים אופטימיים כי ניתן לסגור את תנאיו במהרה וללא סיבוכים מיותרים, אך עם זאת, סוגיה מרכזית שעשויה להיות בעייתית במהלך המשא ומתן היא אורך החוזה של המאמן, ובשיחות בין הצדדים אכן התגלו פערים מסוימים, אבל במכבי תל אביב מתכוונים ללכת לקראת קטש בחלק מדרישותיו המקצועיות כדי להאיץ בתהליך בניית הסגל, כאשר השאיפה היא להשלים את המהלך ביממה הקרובה.

קטש היה המועמד היחיד מלבד צ'אבי פסקואל איתו נכנסה מכבי תל אביב לשיחות משמעותיות, ועם שאר המועמדים שהוזכרו בתקופה האחרונה נערכו גישושים בלבד, אך לא יותר מכך. כזכור, עסקת פסקואל הייתה על סף סגירה, אך סירובה של קבוצתו הנוכחית זניט סנט פטרסבורג לשחררו הרחיקה אותו מיד אליהו.

דיוויד בלאט
המליץ על קטש. בלאט | אימג'בנק GettyImages

במקביל לחיפושים אחר מאמן, מכבי תל אביב נפגשה בתחילת השבוע עם מאמן הקבוצה לשעבר דיוויד בלאט, והערב מונה האחרון ליועץ מקצועי חיצוני למכבי תל אביב. בלאט יעמוד בראש הוועדה המקצועית במועדון, ולוואלה! ספורט אף נודע כי הוא היה בין אלה שהמליצו על מינויו של קטש אם עסקת פסקואל לא יוצאת אל הפועל.

כבר במהלך העונה שעברה, לאחר שיאניס ספרופולוס פוטר מתפקידו, מכבי תל אביב ניהלה שיחות עם עודד קטש, אך מנהלה המקצועי של הפועל גלבוע/גליל לא היה מוכן להגיע בחוזה עד לסיום העונה בלבד. לאחר החתמת מאמן, במועדון יעסקו במלאכת הרכבת הסגל שצפוי לעבור מתיחת פנים משמעותית לקראת העונה הבאה, בעיקר בעקבות איבוד האליפות.