מנקו התייחס לעתידו בחגיגות האליפות: "אני בטוח שיהיה טוב"

play
רפי מנקו שחקן הפועל חולון | דני מרון
חגיגות האליפות של הפועל חולון 01:31

הפועל חולון המשיכה לחגוג את התואר ביחד עם הקהל, הפורוורד: "הקבוצה הזו הוכיחה אופי מטורף". קייזר: "נהניתי מכל שנייה כאן"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

חגיגות האליפות של הפועל חולון נמשכו הערב (רביעי) במתחם שמחוץ להיכל בעיר, לשם הגיעו השחקנים והאוהדים כאשר הזמר קובי פרץ עלה לשיר ובנוסף נערך מופע זיקוקים שנפתח עם עליית הקבוצה עם צלחת האליפות.

רפי מנקו, שהיה מהשחקנים הבכירים בעונת הבכורה שלו במדים הסגולים-צהובים, אמר: "אחרי כמה ימים של התאוששות, הבנו שעשינו את זה באמת. אנחנו האלופים. עברנו ביחד כל כך הרבה דברים, עליות וירידות וסיטואציות מורכבות. הקבוצה הזו הוכיחה אופי מטורף. פשוט כיף. כל שחקן היה חלק משמעותי מהעונה הזאת – וזה מה שמיוחד בנו. אני תמיד נותן את הלב, גם בקבוצה וגם בנבחרת, ואמשיך רק ככה. הפורוורד, שמחזיק באופציה יציאה מהחוזה ביחד עם המועדון, התייחס לעתידו: "אנחנו צריכים לשבת לדבר לגבי השנה הבאה ואני בטוח שיהיה טוב".

מייקל קייזר שחקן הפועל חולון
לא מתעסק בעתיד. קייזר | קובי אליהו

הסנטר מייקל קייזר, שעבורו הייתה זו אליפות שנייה ברציפות אחרי שהניף גם בלטביה אשתקד, אמר: "זו הייתה ריצה ארוכה. מההתחלה רצינו להיאבק על האליפות ולספק הופעה טובה באירופה, ואני חושב שעשינו את זה. היינו קבוצה דומיננטית, נהניתי מכל שנייה כאן. אני לא מתעסק בעונה הבאה כרגע. באנו לפה ליהנות. אחת הסיבות לקעקועים שלי היא שאני תמיד חי את הרגע, אני מאוד אוהב את הקבוצה. יאללה חולון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי