תומר גינת: "יכולתי להיות יותר עשיר, אבל לעולם לא יותר מאושר"

play
תומר גינת שחקן הפועל תל אביב | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.6 04:13

הפורוורד בתגובה לחזרתו להפועל תל אביב: "תמיד הלכתי עד הסוף עם האהבה, לא עוזב יותר בחיים". היו"ר רמי כהן ל-103FM: "ניאבק על תארים"

(גודל טקסט)

תומר גינת הלך עם הלב, ובחר באהבה על פני הכסף הגדול שהציעה לו מכבי תל אביב. פורוורד נבחרת ישראל, שחתם היום (שני) על חוזה לחמש שנים ושב לקדנציה שנייה בשורות האדומים אחרי שנתיים בלוולואה מטרופוליטנס הצרפתית, הגיב לראשונה להחלטתו לוותר על הצעת הצהובים שהייתה גבוהה יותר משמעותית, בשרשור ציוצים בחשבון הטוויטר.

גינת, אגב, נאלץ למחוק את הטוויטר בימים האחרונים כדי להתנתק ממכבש הלחצים שהופעל עליו לחזור להפועל תל אביב. "אני חוזר הביתה, למקום בו הפכתי למי שאני. למקום שנתן לי את הביטחון, האהבה והרצון להיות טוב יותר. אני חוזר הביתה במודעות לעובדה שיכולתי להיות במקומות אחרים, בהם יכולתי להיות קצת יותר עשיר, אבל לעולם לא יותר מאושר", כתב גינת.

שחקן הפועל תל אביב, תומר גינת
מהלך מרשים של הפועל ת"א. תומר גינת | ברני ארדוב

השחקן המשיך: "מאז ומתמיד הייתי אדם נאמן שהולך עד הסוף עם האהבה שלו – אני עומד להתחתן עם בת הזוג שלי – אותה הכרתי בתיכון. החברים הכי טובים שלי בעולם הם החברים שלי מהילדות, מהבית. והפועל, האהבה להפועל שהתחילה בגיל צעיר, והתגברה לעוצמות לא אמיתיות במהלך ארבע העונות שלי במועדון".

הפורוורד סיכם: "אני לא יודע מה מחכה בעתיד בשבילנו, אבל מבטיח שנעשה את כל מה שאנחנו יכולים בשביל להפוך את הפועל תל אביב למועדון שנאבק על תארים שנה אחרי שנה. אני מבטיח שנעשה את הפועל – הפועל. אדומה, כייפית, מוכשרת, מרעננת ונלחמת. ואני מבטיח שנעשה את הכל בשביל האוהדים שלנו. אותם אוהדים שהמשיכו לשלוח לי הודעות במשך שנתיים באופן קבוע אחרי כל משחק שלי במועדון אחר. אוהדים שמעולם ולתמיד יהיו בלב שלי. אז אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל אני יודע מה נמצא מול העיניים שלנו. אני מחכה לכם באולם, תגידו שלום, התגעגעתי. אל תחפשי אותי, אני חוזר לבד, ולא עוזב אותך יותר עוד בחיים".

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב כדורסל
יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן | אודי ציטיאט

בהמשך להחתמה המרעישה, יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למהלך: "בכלל בזמן האחרון הולך לנו מה שאנחנו רוצים פחות או יותר, אנחנו מצליחים. אולי זה מזל, אולי אנחנו עובדים יותר נכון כמו שאני מרגיש כבר כמה חודשים, ואולי זה שילוב של שניהם", אמר יו"ר האדומים, שניצחו את מכבי תל אביב ארבע פעמים בעונה החולפת, הגיעו לגמר גביע המדינה והודחו ברבע גמר הפלייאוף על ידי הצהובים.

הפועל תל אביב העניקה לגינת בן ה-27 את החוזה הגבוה ביותר שידע שחקן ישראלי בתולדותיה (מיליון דולר לחמש שנים), וכשנשאל על כך, רמי כהן השיב: "לא הולכים לדבר כזה בלי שיודעים בדיוק. יש תקציב מוכן מראש לשנה, ובתקציב הזה יש כסף למינויים, וסך הכל ידענו שאנחנו הולכים לגדול בתקציב השנה. הצטרפו לא מעט ספונסרים. מאז החתימה של תומר עברו שלוש שעות, כבר מכרנו כ-400 מנויים".

את הסירוב של גינת להצעה עדיפה כלכלית ממכבי תל אביב, שהציעה לו כ-150,000 דולר לעונה יותר, כהן נימק בין השאר בהחלטת הפועל להירשם ליורוקאפ: "אירופה מאוד עזרה לתומר ואני חושב שגם לנו בניסיון לשדר שאנחנו הולכים עוד שלב אחד קדימה. זאת תכנית שהחלה לפני 15 שנים, כל פעם עשינו עוד קפיצת מדרגה ואנחנו בדרך להיאבק לא רק על ההשתתפות, אלא גם על תארים, ולבנות קבוצות טובות. אני חושב שמגיע לנו, לקהל שלנו ולעיר שתהיה בה עוד קבוצה תחרותית והישגית. אני מקווה שנעמוד בזה".

יו"ר הפועל תל אביב הוסיף בנוגע לעלייה בקצב מכירת המנויים ועל בניית הסגל בקבוצה: "חובת ההוכחה עלינו, זה שעשינו את זה פעם אחת זה לא מספיק – אנחנו צריכים להראות שאנחנו ממלאים את האולם בכל ערב. אנחנו נהיה עם חמישה זרים, זר בכל עמדה, זה אומר שאנחנו צריכים עוד סנטר. אנחנו נביא עוד ישראלי אחד, כנראה בעמדות הגארד, יחד עם אלו שחתומים. תהיה קבוצה טובה".