לקראת חזרה למכבי תל אביב: גיא פניני עוזב את הפועל חולון

פחות משבועיים לאחר שהניף את צלחת האליפות כקפטן, הפורוורד הוותיק הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על פרידה בתום חמש עונות משותפות. הוא צפוי לחתום ביד אליהו ולסיים את הקריירה בקבוצה שבה גדל

(גודל טקסט)

גיא פניני מתקרב למכבי תל אביב, אבל עד שהקאמבק יהפוך רשמי – עובדה אחת כבר נקבעה: אחרי חמש שנים, שהחלו בזכייה בגביע המדינה והסתיימו בהנפת צלחת האליפות כקפטן, הוא עוזב את הפועל חולון.

פניני, שיחגוג בעוד חודשיים וחצי את יום הולדתו ה-39, הופיע במשך שמונה עונות במכבי וצפוי לחזור אליה כדי לסיים את הקריירה במועדון שבו גדל. העונה הזו לא תוגדר מראש כ"עונת פרישה", אבל לא מן הנמנע שלאחריה הוא יתלה את נעליו ואולי גם ישתלב בצוות האימון ביד אליהו.

הצהובים מתל אביב החליטו להיפרד מהפורוורד במסגרת המהפכה של קיץ 2017, שבסופה הוחלף כל הסגל למעט שחקן אחד. הוא עבר לחולון, ושיחק בשורותיה תחת שישה מאמנים שונים – מדן שמיר ועד גיא גודס.

גיא פניני שחקן הפועל חולון
תמונת פרידה. גיא פניני מניף את צלחת האליפות של הפועל חולון | דני מרון

בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 5.7 נקודות ו-2.9 אסיסטים בליגת העל, ואף פתח בחמישייה בחצי גמר ליגת האלופות, אבל ככל שנקפו השבועות והחודשים, כך מעמדו ברוטציה של גיא גודס נסוג.

אף שהספונסר שלמה אייזיק הכריז בשבוע שעבר במהלך חגיגות הזכייה באליפות כי "פניני יסיים את הקריירה אצלנו", בצוות המקצועי היססו בנוגע למעמדו בעונה הבאה, כשבמקביל הגיעה לשחקן הצעה ממכבי תל אביב.

בשלב זה, רק שני שחקנים חתומים בשורות האלופה: כריס ג'ונסון שיישאר לעונה שלישית, וסי ג'יי האריס שחוזר אחרי שנה בבורק הצרפתית. בחוזהו של רפי מנקו יש אופציית יציאה לשני הצדדים, והוא אף נפגש בתחילת השבוע עם ראשי המועדון, אך במקביל הוא מועמד ללכת בדרכו של פניני ולעבור למכבי תל אביב, לאור הכישלון במגעים עם תומר גינת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי