הפועל חולון נפרדה מגיא פניני: "מקבלים באהבה את החלטתך"

play
קפטן הפועל חולון, גיא פניני | דני מרון
חגיגות האליפות של הפועל חולון 01:31

האלופה נפרדה מהשחקן שבגיל 38 צפוי לחזור למכבי תל אביב: "גאים על הזכות שנפלה בחלקנו ליהנות ולהתרגש משחקן העשור", אמר היו"ר לנציאנו

(גודל טקסט)

גיא פניני הניף את צלחת האליפות עם הפועל חולון לפני פחות משבועיים, אבל אמש (שני) הוא הודיע על עזיבת קבוצתו בחמש השנים האחרונות והוא צפוי לשוב למכבי תל אביב – כמובן הקבוצה שממנה עבר לחולון ובמדיה צפוי לסיים את הקריירה.

יו"ר הפועל חולון, איתן לנציאנו, אמר הבוקר דברי פרידה מפניני: "חמש שנים מדהימות עברו מאז אותו 'קליק' בקיץ 2017. מהלך משותף ששינה את פני המועדון, הגביר את התהודה והחשיפה סביבו, הביא להשתתפות בליגת האלופות חמש שנים ברציפות עם רגעי שיא שלא ישכחו והפינאלה אליפות שניה מול אולם ביתי מפוצץ בפלייאוף שלא ישכח.

"גיא, אנחנו מסיימים מסע מרגש מלא בעליות ומורדות, ברגעי אושר אדירים, בפציעה קשה, בזכייה בשלושה תארים, במקצוענות בלתי מתפשרת מצידך ובתשוקה אדירה למשחק. נכנסת ללב של כולם והפכת מהר מאד לסגול בנשמה", המשיך לנציאנו, "אנו מקבלים באהבה את החלטתך לעזוב וגאים על הזכות שנפלה בחלקנו ליהנות ולהתרגש משחקן העשור. בטוחים שדלת המועדון עוד תיפתח בפניך בעתיד בתקווה לעוד רגעי אושר משותפים".

גיא פניני שחקן הפועל חולון
נפרד כאלוף. גיא פניני | דני מרון

הפועל חולון מסרה גם הודעת פרידה בשם פניני, שאמר לאוהדים: "אני נפרד היום מהמועדון אחרי חמש עונות מדהימות. עברנו דרך מטורפת שבה זכינו בגביע, העפלנו לפיינל פור צ'מפיונס ליג וכמובן רגע השיא עם הזכייה באליפות. אבל מעבר להישגים זכיתי בעוד משפחה, מהיום הראשון שחתמתי במועדון קיבלתם אותי עם המון אהבה ותמיכה. אני רוצה להודות לשלמה, איתן, רועי, יוסי וכל חברי ההנהלה על ההזדמנות שנתנו לי לשחק במועדון המדהים הזה.

לסיכום הוסיף הכדורסלן בן ה-38: "ולכם הקהל הסגול, אתם הלב והנשמה של המועדון הזה, בלעדיכם לא היינו מגיעים לכל ההישגים האלה. האהבה, הטירוף, החוויות המרגשות שנתתם לי ילכו איתי עד סוף חיי.