אלכס פויתרס חתם לשנתיים במכבי תל אביב

play
הצטיין. פיותרס מול פלייס | רויטרס
קטש הוצג: "צפויות חוויות מרגשות בהיכל בעונה הבאה" 01:42

זר ראשון לעודד קטש. הסנטר-פורוורד האמריקאי יחזק את הקו הקדמי של הצהובים, והצהיר: "נרגש להגיע לתל אביב ולפגוש את הקהל המדהים". קטש: "אלכס הוא אתלט פנטסטי בשני צדי המגרש"

(גודל טקסט)

רכש חדש למכבי תל אביב. הקבוצה הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של אלכס פויתרס (2.06, 28) לשנתיים הקרובות. הפורוורד-סנטר האמריקאי מגיע מזניט סנט פטרסבורג, ואמור לחזק את הקו הקדמי של הצהובים, על רקע עזיבתם של אנטה ז'יז'יץ' וג'יילן ריינולדס.

פויתרס, בוגר מכללת קנטאקי ובעל עבר ב-NBA, שיחק בשנתיים האחרונות ביורוליג בזניט וזכה לאחרונה באליפות ה-VTB. "שמח מאוד להצטרף למועדון אגדי כמו מכבי ונרגש להגיע לתל אביב ולפגוש את קהל האוהדים המדהים", אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה על החוזה. "אני רוצה להודות לארגון ולהנהלה. הייתה לי שיחה נהדרת עם המאמן עודד. יאללה מכבי!".

אלכס פויתרס שחקן זניט סנט פטרסבורג
| רויטרס

"אלכס הוא אתלט פנטסטי שמשחק בשני צדי המגרש", אמר קטש, "הוא ריבאונדר התקפה ושחקן פיק-אנד-רול ברמה הגבוהה ביותר, אבל גם נע על הפרקט בצורה יוצאת מהכלל. אלכס הוא שחקן מגוון בהגנה ומסוגל לספק פתרונות בהרכבים ושיטות שונים. הוא גם בן אדם ברמה גבוהה שמגיע מרקע ספורטיבי נהדר".

בעונה החולפת רשם הסנטר ממוצעים של 7.7 נקודות ו-4.2 ריבאונדים ב-23 משחקי יורוליג, בעוד ב-VTB הוא סייע לזניט לזכות באליפות עם 12.6 נקודות ו-5.6 ריבאונדים ב-31 משחקים.

פויתרס לא נבחר בדראפט 2016. אחרי שהיה בליגת הפיתוח, באפריל 2017 חתם בפילדלפיה עד לסיום העונה ורשם ממוצעים של 10.7 נקודות ו-4.8 ריבאונדים. לאחר מכן חזר לליגת הפיתוח, ובקיץ 2018 חתם באטלנטה, בה שיחק 21 משחקים. לאחר מכן עבר לליגה הסינית, משם לגלאטסראיי הטורקית (12.3 נק' ו-5.9 ריב' למשחק), ומשם לזניט של פסקואל.