גינת: "המטרה – להפוך את הפועל תל אביב למועדון שנלחם על תארים"

play
שחקן הפועל תל אביב, תומר גינת | ברני ארדוב
ריאל מדריד אלופת ספרד אחרי שהשלימה 1:3 בסדרה נגד ברצלונה 03:13

לאחר החתימה בהפועל תל אביב התראיין שחקן הפנים החדש-ישן של הפועל תל אביב ל-103FM והסביר את ההחלטה: "הפועל מרגשת אותי"

(גודל טקסט)

הימים האחרונים שעברו על תומר גינת היו אינטנסיביים לאחר ששחקן הפנים הישראלי בחר בהפועל תל אביב על פני מכבי וחתם בקבוצתו הקודמת על חוזה לחמש שנים, כשהוא ירוויח מיליון דולר לאורך התקופה. היום (שלישי) התראיין גינת לתכנית הספורט של 103FM והתייחס להחלטה שלו להעדיף את האדומים על פני הקבוצה של עודד קטש, וגם לחלון הקרוב עם נבחרת ישראל.

"אנחנו אף פעם לא נדע מה היה קורה אם הייתי הולך למכבי", אמר גינת בנוגע להחלטתו. "אף פעם לא נדע כמה הייתי יכול להשפיע על הקבוצה או לא. בשורה תחתונה אני בהפועל כי אני אוהבת את המועדון הזה, אני מרגיש חלק ממנו ואני רוצה להיות משמעותי ולהיות אחד מהשחקנים המובילים בקבוצה ולהילחם על תארים כאחד כזה. הפועל תל אביב זה מועדון שמרגש אותי. אני אוהב אותו ושמח לחזור אליו".

בנוסף נשאל גינת האם הוא מכוון ליורוליג: "אני אגיד את האמת, כרגע אני לא מתעסק בזה. אם תבוא הזדמנות והיא תהיה טובה אני אשמח לבדוק מה אני יכול לעשות ביורוליג. כרגע זה לא המצב, אני בהפועל תל אביב, אני שמח וגאה בזה, אני שמח על ההחלטה שקיבלתי אתמול. המטרה שלנו היא להפוך את הפועל תל אביב למועדון שנלחם על תארים ובשנה הבאה ללכת עד הסוף גם בליגה, בגביע, להתמודד בכבוד באירופה ולהתחיל דרך חדשה".

על ההצטרפות של האדומים ליורוקאפ בעונה הבאה: "ההרשמה ליורוקאפ והעובדה שהפועל משחקת שם בהחלט היוותה תפקיד מרכזי בהחלטה שלי", הודה שחקן הפועל תל אביב הנכנס, ואף טען כי הישארותו של ג'ייקובן בראון היא "חדשות טובות בשביל הפועל תל אביב".

על הנבחרת: "באתי מצרפת והתחברתי מאוד מהר לנבחרת, זה אנשים שאני מכיר הרבה שנים והרגשתי גם מאוד בנוח כשבאתי מצרפת. זה מרגש להיות חלק מנבחרת ישראל. אני חושב שאנחנו נבחרת מצוינת, עובדים קשה, נהנים ביחד מוכנים לאתגר בעוד עשרה ימים לשני המשחקים".

"אנחנו מתאמנים כבר שבוע, השחקנים שסיימו מוקדם. אתמול היה אימון ראשון עם גודס בסגל מלא. עובדים קשה, נהנים ביחד ונשתדל לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים", סיכם גינת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי