מתרחק מהפועל ירושלים: סולימאן בריימו מחזיק בהצעה מיפן

play
הבולט בירושלים. בריימו | מאור אלקסלסי
ריאל מדריד אלופת ספרד אחרי שהשלימה 1:3 בסדרה נגד ברצלונה 03:13

המשא ומתן על הארכת חוזהו של הפורוורד נקלע לקשיים, מאחר שעומד בפניו חוזה כספי גבוה באופן משמעותי מקבוצה במזרח. אלכסנדר דז'יקיץ' יביא איתו עוזר מסרביה, התפקיד יוצע לסרג'אן פלייס

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים עומדת בפני לא מעט שינויים בסגל השחקנים, וגם חלק מהמעטים שעוד נותרו מבוקשים עשוי לעזוב. המשא ומתן עם סולימאן בריימו נקלע לקשיים ונכון לעכשיו נראה כי הוא מתרחק מהבירה.

האדומים מעוניינים שהפורוורד הניגרי-אמריקאי (32, 2.03) ימשיך לעונה רביעית, אבל הוא מחזיק בהצעה מקבוצה בליגה היפנית, והיא גבוהה באופן משמעותי מזו שיש לו בישראל. בריימו עזב את ירושלים בקיץ שעבר, אך הוחזר כבר בנובמבר 2021 ותרם 14.3 נקודות ושישה ריבאונדים למשחק בליגת העל.

נכון לעכשיו, השחקן היחיד שמקומו מובטח בסגל לעונה הקרובה היה ונותר נועם דוברת. מרבית הסיכויים שהאופציה על אדם אריאל תמומש והוא יישאר. המשך דרכו של איתי שגב תלוי באלטרנטיבות שיימצאו או לא בשוק הגבוהים הישראלי – בדגש על גבי צ'אצ'אשווילי.

סולימאן בריימו, שחקן הפועל ירושלים
סוף הדרך? בריימו | ברני ארדוב

אלכסנדר דז'יקיץ', שהגיע ארצה ביום ראשון, קיים סדרת פגישות עם בעלי התפקידים במועדון, והוא יוצג הערב (רביעי) כמאמן הקבוצה. הסרבי יביא איתו עוזר לבחירתו, והתפקיד יוצע לסרג'אן פלייס (46), שעבד תחת המאמן בשתי הקדנציות שלו בבודוצ'נוסט. בצוות יהיו גם עוזרים ישראלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי