ה-MVP נשאר: ג'ו רגלנד חתם לשנתיים נוספות בהפועל חולון

play
שוב להט בארנה. רגלנד חוגג בסיום | דני מרון
טיירוס מגי לצד ג'ו רגלנד, שחקני הפועל חולון 04:01

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הרכז שהוכתר לשחקן המצטיין של הפלייאוף בישראל יישאר בשורות האלופה. גיא גודס: "המשכיות היא שם המשחק, והיא מתחילה במנהיג הקבוצה"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

בדיוק לפני שבועיים חגגה הפועל חולון את זכייתה באליפות המדינה, והערב (חמישי) הגיעה אחת הבשורות החשובות שלה ציפו וחיכו אוהדי הקבוצה: ג'ו רגלנד חתם על הארכת חוזהו לשנתיים נוספות, כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט.

רגלנד (32, 1.82), שהגיע לחולון בקיץ שעבר מהפועל אילת, סבל מפתיחת עונה חלשה ואף היה מועמד להחלפה, אבל מאז החלפתו של מאוריציו בוסקאליה בגיא גודס, הוא פרח – והגיע לשיאו ברגעי האמת של העונה.

הרכז נבחר לחמישיית העונה בליגת האלופות ול-MVP של הפלייאוף בישראל, שבו העמיד ממוצעים של 22.3 נקודות, 50 אחוזים לשלוש, ארבעה ריבאונדים ו-6.6 אסיסטים בדרך להנפת הצלחת.

כריס ג'ונסון שחקן הפועל חולון עם ג'ו רגלנד
ממשיכים יחד עד 2024. ג'ו רגלנד (משמאל) וכריס ג'ונסון | דני מרון

בכך מילאה חולון שלוש משבצות זרים: רגלנד מצטרף לכריס ג'ונסון שנשאר לשנתיים הבאות ולסי.ג'יי האריס שחוזר אחרי עונה בבורק הצרפתית. היעד המרכזי הבא שלהם בשימור הסגל יהיה רפי מנקו.

"אנחנו שמחים ונרגשים", סיפר המאמן גודס. "אחרי עונה גדולה מכל הבחינות, המשכיות היא שם המשחק, והדרך להישאר חזקים ודומיננטיים בצמרת הכדורסל – כפי שמועדון הפועל חולון רוצה ומסמן – היא להחתים את מנהיג הקבוצה. ג'ו רואה בחולון בית ורוצה להמשיך להוביל אותנו בצמרת, כפי שעשה בשנה שעברה. אני רוצה להודות לכל חברי הנהלת הקבוצה שנרתמו ועשו את כל המאמצים הכספיים כדי שזה יקרה".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "לא יכולנו לוותר על יכולותיו המקצועיות של ג'ו, ועמלנו קשה ועשינו הכל על מנת להשאיר אותו. אין מאושר ממני על ההחתמה הנהדרת הזאת, שמעבר להמשכיות מעבירה מסר שאין בכוונתנו לוותר על תואר האליפות. המטרה שלנו היא להתקדם ולעבור עוד שלב בליגת האלופות, בדיוק כמו שעשינו בשנתיים האחרונות. האלופה ממשיכה ותמשיך להתחזק".