כצפוי: הפועל ירושלים נפרדה מווילי וורקמן

play
ווילי וורקמן, הפועל ירושלים | מאור אלקסלסי
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים 01:14

לאחר צירופו של עוז בלייזר ממכבי תל אביב, האדומים מהבירה נפרדו מהמתאזרח בתום עונה אחת

(גודל טקסט)

יממה אחרי שהפועל ירושלים הודיעה על השלמת המהלך לצירופו של עוז בלייזר, הבוקר (שני) גם נמסרה הודעה הצפויה על שחרורו של ווילי ורקמן.

כידוע, בלייזר הגיע ממכבי תל אביב בתור שחקן החיזוק הראשון בעידן המאמן החדש אלכסנדר דז'יקיץ' והצטרף כעת כאחד הישראלים הבכירים בסגל לנועם דוברת וכן לאיתי שגב ולאדם אריאל שהקבוצה צריכה להחליט לגבי האופציות שיש עליהם. לכן, בשל צירוף בלייזר, האדומים סיימו את ההתקשרות עם המתאזרח היהודי-אמריקאי.

ווילי וורקמן שחקן הפועל ירושלים
עוזב את הבירה. וורקמן | ברני ארדוב

במהלך העונה הסדירה רשם וורקמן 27 הופעות, אולם פתח רק בשישה משחקים. בסך הכל הוא קלע 6 נקודות בממוצע ב-67 אחוז, אולם מחוץ לקשת קלע 5 שלשות בלבד מ-30 ניסיונות, לקח 5 כדורים חוזרים ורשם 1.3 אסיסטים למשחק. בפלייאוף הנתונים ירדו ולראיה בשבעה משחקים בהם שותף קלע 4.4 נקודות בממוצע, החטיא את כל חמש הזריקות לשלוש, קטף 3 כדורים חוזרים מסר 0.9 אסיסטים ב-13.1 דקות.

וורקמן בן ה-32 הגיע להפועל ירושלים בעונה שעברה אחרי עונה בהפועל חולון, במהלכה רשם ממוצעים של 7.4 נקודות, 5 ריבאונדים, 1.5 אסיסטים וחטיפה ב-20 דקות. לישראל הוא הגיע ב-2013 להפועל גליל עליון וכן שיחק בהפועל תל אביב, מכבי אשדוד/באר טוביה ובמכבי חיפה.