אנתוני היקי חתם לעונה הבאה בהפועל חיפה

הרכז האמריקאי (29, 1.80) ששיחק במספר קבוצות בליגה היוונית ובעונה שעברה באסטנה הקזחית, הפך לשחקן החיזוק הראשון של שרון דרוקר ברוממה

(גודל טקסט)

שחקן חיזוק ראשון להפועל חיפה לקראת עונת 2022/23. האדומים מהכרמל סיכמו הלילה (בין שני לשלישי) את תנאיו של הרכז האמריקאי אנתוני היקי, ששיחק בעונה שעברה במדי אסטנה הקזחית.

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, אמר אחרי ההחתמה: "שמחים לצרף את אנתוני למשפחה האדומה. חיפשנו מנהיגות, קשיחות וכישרון, ולאנתוני יש את כל אלה. בהצלחה!".

היקי (29, 1.80) שיחק שלוש שנים במדי אוניברסיטת LSU ועוד עונה אחת במדי אוקלהומה סטייט לפני שיצא לקריירה המקצוענית שלו. הוא עבר בגדיניה הפולנית לפני שעבר בשנתיים במספר קבוצות בקפריסין ויוון ואף זכה בגביע עם א.א.ק לרנקה. ב-2018 חזר לפולין לשטרגרד, רק כדי לסיים את העונה ברתימנו. בקיץ 2019 חתם בפרנקפורט, אך אחרי חודשיים חזר ליוון ללאריסה. בעונת 2020/21 היה ממצטייני הליגה הרומנית בוולנטרי ובעונה שעברה שיחק באסטנה הקזחית.

אנתוני היקי, שחקן הפועל חיפה בכדורסל
דרוקר מתקדם בבניית הסגל. אנתוני היקי | אתר רשמי, הפועל חיפה

הסגל של דרוקר ברוממה כולל מלבד היקי לא פחות מחמישה ישראלים שמחזיקים בחוזה מהעונה שעברה – עמית שמחון, שיפתח את עונתו השלישית במועדון, הקפטן אופק אביטל, המתאזרחים וויל ריימן וספנסר וייס והפורוורד גור לביא שחוזר מהשאלה בעירוני קרית אתא.