ג'יימס יאנג חתם בהפועל תל אביב לעונה נוספת

play
ג'יימס יאנג, שחקן הפועל תל אביב | ברני ארדוב
תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי 05:38

הגארד-פורוורד (27, 1.98) שהצטיין בעונה שעברה וסבל מפציעה בסיומה האריך את חוזהו ובמועדון מאמינים שיהיה כשיר לפתיחת האימונים. דני פרנקו: "הכישרון שלו שווה הזדמנות גם במפעל אירופאי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שישי) על הארכת חוזהו של ג'יימס יאנג לעונת 2022/23. האדומים ניהלו בתקופה האחרונה מגעים עם מספר שחקנים על העמדה של יאנג, כולל אוברי דוקינס, אך אחרי שמספר אופציות נפלו, הוחלט ללכת על השחקן שעדיין מתאושש מהפציעה שהשביתה אותו בסוף העונה שעברה. בהפועל העריכו בימים האחרונים כי יאנג יהיה כשיר לפתיחת העונה הבאה, וזאת לאחר שנמצאים איתו בקשר הדוק על ההתקדמות של ההחלמה.

"אני מעריך מאוד את המאמץ של ההנהלה לייצר יציבות והמשכיות עם ג'יימס. אתגרים רבים עומדים בפנינו העונה ואני משוכנע שהכישרון של ג'יימס שווה הזדמנות גם במפעל אירופאי", אמר מאמן האדומים דני פרנקו בהודעת המועדון.

יאנג (27, 1.98), הבחירה ה-17 בדראפט 2014, שיחק שלוש שנים בבוסטון ועוד שנתיים נוספות בליגת הפיתח לפני שהגיע לישראל בקיץ 2019 למכבי חיפה. אחרי עונה טובה מאוד במדים הירוקים, חזר בתחילת עונת 2020/21 לליגת הפיתוח, ובמהלכה שב לישראל להפועל תל אביב, שיחק תקופה קצרה ונפצע. בעונה שעברה היה אחד השחקנים המובילים בסגל של הפועל עם 16.9 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק.

הסגל של דני פרנקו כולל נכון לעכשיו את יאנג, ג'ייקובן בראון, ג'יי פי טוקוטו, קסביאר מנפורד והישראלים תומר גינת, טראוויס ווריק, בר טימור, גיל בני, לוטן אמסלם ועידן זלמנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי