היידן דלטון חתם לעונה נוספת בהפועל חולון, אדם סמית' עוזב

play
היידן דלטון, הפועל חולון | דני מרון
חגיגות האליפות של הפועל חולון 01:31

הפורוורד/סנטר האמריקאי, שהצטרף לסגולים בינואר וזכה איתם באליפות המדינה, ממשיך לעונה נוספת. בכך הושלמה מצבת הזרים בקבוצה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אלופת המדינה הפועל חולון מתקרבת להשלמת מצבת הזרים שלה לעונה הקרובה, ותעשה זאת בעזרת פנים מוכרות. היידן דלטון, שהצטרף לקבוצה בסוף ינואר, חתם לעונה נוספת. הוא יהיה הזר השישי והאחרון בסגל המתחדש של הסגולים.

דלטון (22, 2.03) עמד על 11.2 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בחמש הופעות בליגת העל, ועל 5.5 ו-3.6 בהתאמה בליגת האלופות של פיב"א. ברוב המשחקים בזירה המקומית הוא נותר מחוץ לטופס, וכך גם ברבע גמר הפלייאוף, אך בסדרות חצי הגמר והגמר חזר לפעילות בעקבות פציעתו של סטיב זאק והיה שותף מלא לזכייה באליפות עם 6.6 נקודות ו-4.8 כדורים חוזרים ב-20.2 דקות.

בעקבות ההחלטה לעבות את הקו הקדמי ולהשאיר את הפורוורד/סנטר האמריקאי, מי שיעזוב את חולון הוא אדם סמית'. המאמן גיא גודס יזכה בהמשכיות מצידם של דלטון, ג'ו רגלנד וכריס ג'ונסון, יקבל בחזרה את סי.ג'יי האריס ששיחק בקבוצה לפני שנתיים תחת סטפנוס דדאס, ובקו הקדמי יהיו שני המצטרפים החדשים – קני קאג'י (2.11) ומרווין ג'ונס (2.13).

המאמן גיא גודס התייחס להחתמה: "שמחים על ההמשכיות של היידן דלטון בהפועל חולון. להיידן היה חלק חשוב בזכייה של המועדון באליפות בעונה שעברה, הוא מביא לנו את האנרגיות, ריבאונד וקליעה משלוש".

היו"ר איתן לנציאנו הוסיף: "אנחנו קרובים מאוד לסגירת הסגל שלנו עם החתמתו של היידן דלטון שחוזר אלינו לעונה נוספת. דלטון הוא אישיות שמוערכת מאוד אצלנו במועדון, ומבחינה מקצועית הוא משלים לנו את הפאזל שכל כך רצינו ואנחנו שמחים מאוד שהוא בחר לחזור לשחק בשורות האלופה. אין ספק שיוסיף לנו המון ויראה את היכולות המגוונות שלו שלמדנו להכיר בעיקר בחלק האחרון של העונה, בהצלחה היידן".