מכבי תל אביב והפועל ירושלים יוכלו להיפגש רק בגמר: לו"ז גביע ווינר

play
נשאר לעונה שנייה. יפתח זיו | אודי ציטיאט
חגיגות האליפות של הפועל חולון 01:31

הפועל תל אביב תפתח את הטורניר במשחק ביתי נגד העולה החדשה קרית אתא, הפועל חיפה תיעדר, האלופה חולון תפגוש את הצהובים בחצי הגמר?

(גודל טקסט)

מנהלת ליגת העל בכדורסל פרסמה היום (ראשון) את לוח המשחקים לגביע ווינר 2022, שיוציא לדרך כמו את עונת הכדורסל בישראל כמו בכל עונה. הטורניר ייפתח השנה ב-19 בספטמבר עם הופעת הבכורה של העולה החדשה, עירוני קרית אתא, שתתארח אצל הפועל תל אביב המסקרנת. ביום שלישי ה-20.9 תארח גלבוע/גליל את הפועל באר שבע, ויום לאחר מכן תפגוש הפועל אילת בביתה את עירוני נס ציונה.

מי שתיעדר מגביע ווינר היא הפועל חיפה, בשל העובדה שבאותם ימים היא תשתתף במוקדמות היורופקאפ. שלושת המשחקים הנ"ל יתקיימו במגרשים הביתיים של המארחות, כאשר משלב רבע הגמר ואילך הטורניר ישוחק כולו בהיכל האנרבוקס החדש בחדרה.

היכל הכדורסל "אנרבוקס" בעיר חדרה
מרבע הגמר, ישחקו בחדרה. היכל האנרבוקס | אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

ברבע הגמר גם תצטרפנה ארבע הקבוצות שסיימו בטופ 4 בעונה הקודמת: האלופה הפועל חולון תשחק נגד גליל עליון ביום רביעי ה-21 בספטמבר, הפועל ירושלים תמתין למנצחת בין אילת לנס ציונה יומיים אחר כך, מחזיקת הגביע בני הרצליה תחכה להפועל תל אביב או קרית אתא בשבת ה-24 בספטמבר, ושלושה ימים אחרי זה, מכבי תל אביב תתמודד מול גלבוע/גליל או באר שבע.

הצהובים יוכלו לפגוש את חולון בחצי הגמר במקרה ששתי הקבוצות יעפילו לשם, והפועל תשחק מול הסגולים או מכבי תל אביב רק בגמר – אם וכאשר. חצאי הגמר יתקיימו ביום חמישי ה-29.9 ותאריך לגמר טרם נקבע. אגב, אם הפועל תל אביב תעלה לחצי הגמר, המשחק שלה יוקדם ביממה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי