אלכסנדר דז'יקיץ': "השמות לא נוצצים? תנו לנו הזדמנות להוכיח"

מאמן הפועל ירושלים נחת בישראל לקראת פתיחת האימונים והתייחס לסגל שבנה הקיץ: "אתם רגילים לסוג אחר של שחקנים, אבל תהיה לנו קבוצה תחרותית ולא אנוכית, שרוצה לעבוד ולהילחם"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תפתח בשבוע הבא את אימוניה בהרכב חסר, והערב (רביעי) נחת מאמנה החדש אלכסנדר דז'יקיץ' בישראל. מספר מועט של אוהדים הגיע לנמל התעופה בן גוריון כדי לקבל את פניו, ועטף אותו בצעיף של הקבוצה.

"ניסיתי לשכנע אותם לשמור על פרופיל נמוך, אבל זה כנראה חלק מהעבודה ונהדר שהם באו לכאן", צחק הסרבי. "אני חושב שעשינו עבודה טובה בבניית הסגל, בהתבסס על מה שאנחנו מסוגלים. אני לא אנסה לשכנע אתכם עכשיו להאמין בקבוצה. תהיה לנו חבורת שחקנים שישחקו זה עם זה, וזה למען זה".

מצבת הזרים נראית על הנייר אפורה יותר לעומת הקבוצות שנבנו בארנה בשנים עברו. "אולי אתם לא מרוצים כי חלק מהשמות לא נוצצים מספיק בשביל הפועל ירושלים. אתם רגילים לסוג אחר של שחקנים. אבל אני מצפה לסבלנות מהאוהדים וגם מהתקשורת. תנו לנו הזדמנות להוכיח את עצמנו. זאת קבוצה תחרותית ולא אנוכית שרוצה לעבוד ולהילחם, ואני מקווה שהקהל יזהה את התשוקה שלנו".

במהלך סוף השבוע יגיעו הזרים החדשים זאק הנקינס, קאדין קרינגטון וליוואי רנדולף. הנציג היחיד של הקבוצה בנבחרת ישראל, נועם דוברת, לא יצא לצמד משחקי ההכנה בגאורגיה מכיוון שלא חש בטוב, אך צפוי לשוב לסגל עם חזרתה לארץ ויצטרף באיחור לאימוני ירושלים.