הפועל גלבוע/גליל סגרה את הסגל: ג'וש פאטון חתם

הפורוורד (25, 2.02) ששיחק בעונה שעברה בספורטינג ליסבון ורשם 8.9 נקודות למשחק, יחבור לחמישה זרים נוספים בסגל של רמי הדר: "שחקן קשוח וקבוצתי שנמצא בגרף התקדמות"

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל השלימה הערב (שני) את מצבת הזרים שלה לקראת העונה הבאה עם החתמתו של הפורוורד האמריקאי ג'וש פאטון, ששיחק בעונה שעברה בספורטינג ליסבון מפורטוגל.

פאטון (2.02, 25) הוא בוגר אוניברסיטת סקרמנטו סטייט משנת 2020 כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 12.8 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה בפורטוגל ניפק 8.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים. "אני שמח לצרף את ג'וש פאטון לקבוצה", אמר המאמן רמי הדר לאחר החתימה, "ג'וש שחקן קשוח וקבוצתי שנמצא בגרף התקדמות ויתרום לנו משמעותית בשני צידי המגרש".

פאטון הוא השחקן השני שהדר מצרף מהליגה הפורטוגלית הקיץ, אחרי שקודם לכן החתים גם את הפורוורד רשארד אודומס. הסגל של גלבוע כולל עוד ארבעה זרים – הגארדים פייטון וויליס, ג'וש פרקינס ולונדון פארנטס והפורוורד ג'סטין גורהאם. הסגל הישראלי של הקבוצה מגן נר כולל את השחקנים המקומיים בניה סרור, ניב למפרט ודניאל גואטה ושחקני החיזוק צוף בן משה, מירון רוינה, יובל שניידרמן ועמית זיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי