חיזוק מרשים: הפועל תל אביב צירפה את ג'ורדן מקריי

הגארד-פורוורד (31, 1.96) שזכה באליפות ה-NBA עם קליבלנד ואשתקד שיתף פעולה עם תומר גינת בצרפת יחזק את הסגל של האדומים כשג'יימס יאנג צפוי לשלם את המחיר ולעזוב. דני פרנקו: "היינו חייבים להגיב במהירות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הגארד-פורוורד ג'ורדן מקריי שייכנס לנעליו של ג'יימס יאנג בקבוצה. האדומים לא הודיעו לגבי שחרורו של יאנג, אך בקבוצה סיפרו בימים האחרונים כי הסיכוי שישחק העונה בקבוצה הם נמוכים מאוד והצדדים ינסו להגיע להסכם על פרידה. על מועמדותו של מקריי פורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט.

"בשל חוסר הבהירות לגבי מצבו של ג'יימס יאנג ובשל העובדה שאנחנו מתקרבים לפתיחת העונה בליגה וביורוקאפ, היינו צריכים להגיב במהירות על מנת למצוא שחקן איכותי ומנוסה בעמדה הזו שיוכל לעזור לנו", סיפר מאמן הקבוצה דני פרנקו. "ג'ורדן היה ברשימות שלנו במהלך הקיץ ואני שמח מאוד שהוא מצטרף אלינו אני מאמין שישתלב במהרה ויודע שההיכרות המוקדמת שלו עם חלק מהשחקנים תעזור לו להיות תוספת כוח משמעותית עבורנו".

מקריי (31, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת טנסי משנת 2014 שנבחר במקום ה-58 בדראפט באותה עונה. את הקריירה שלו הוא החל במדי מלבורן יונייטד מהליגה האוסטרלית, ולאחר מכן העביר כמעט שנה בליגת הפיתוח עד שקיבל הזדמנות ראשונה ב-NBA בינואר 2016 בפיניקס. באותה עונה הצטרף על חוזה זמני לקליבלנד, זכה להיות חלק מסגל הקבוצה שזכתה באליפות, ובעונה לאחר מכן אף פתח מספר פעמים בחמישייה עד ששוחרר במרץ 2017.

את עונת 2017/18 פתח מקריי בבאסקוניה, אך שוחרר בעקבות ניתוח שסיים את העונה שלו ביורוליג בצורה מוקדמת. בקיץ 2018 חזר ל-NBA לוושינגטון, שיחק במדי הוויזארדס 56 משחקים בעונה וחצי לפני ששוחרר, כולל 12.8 נקודות ב-29 משחקים בעונת 2019/20. אחרי תקופה קצרה נוספת בדנבר ובדטרויט באותה עונה סיים את הדרך שלו בליגה הטובה בעולם. את עונת 2020/21 העביר בבייג'ינג דאקס מסין, ובעונה שעברה שיחק בצרפת, במטרופוליטנס, ורשם במדיה 14.2 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.