בדרך לליגת הפיתוח? בריסקר עשוי לקבל חוזה אקזיביט 10 ביוסטון

play
מכוון גבוה. בריסקר | דני מרון
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת 00:13

לאחר שהשתתף במבחנים במהלך סוף השבוע, הרוקטס עשויים לצרף את הגארד הישראלי לקבוצת הג'י-ליג, ריו גראנדה ואלי וייפרס. בעונה שעברה רשם 11.9 נקודות למשחק במדי גלבוע/גליל

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

שחקנה של הפועל גלבוע/גליל בעונה שעברה, מייקל בריסקר, עשוי לקבל חוזה "אקזיביט 10" בשורות יוסטון רוקטס. המשמעות היא שתהיה התקשרות בין השחקן לקבוצה, אך למעשה הוא יהיה שייך לקבוצת ליגת הפיתוח של הרוקטס, ריו גראנדה ואלי וייפרס. בריסקר הוזמן להיבחן שלשום (ראשון) באימון שבו השתתפו מספר שחקנים, כאשר המטרה הייתה לראות האם יש שחקן שיוכל להשתלב במחנה האימונים של קבוצת ה-NBA בקדם העונה.

הגארד הישראלי (24, 1.85), בנו של שחקן העבר מארק בריסקר, גדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה ושיחק בקבוצה הבוגרת שלה בליגה הלאומית במשך שלוש עונות מוצלחות, לפני שחתם על חוזה ארוך טווח במדי הפועל תל אביב. הקלע לא שיחק יותר מדי במדים האדומים, אלא הושאל למכבי חיפה, במדיה שיחק שנתיים. בקיץ שעבר בריסקר חתם בשורות גלבוע/גליל והפך לאחד הישראלים הטובים בליגת העל, כשהוא רושם 11.9 נקודות, 2.1 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים בממוצע למשחק, מספרים שזיכו אותו בתואר השחקן המשתפר של העונה בליגת העל. בריסקר השתחרר מחוזהו בגלבוע בסיום העונה האחרונה.

מייקל בריסקר, הפועל גלבוע/גליל
ישיג חוזה ביוסטון? מייקל בריסקר | מאור אלקסלסי

ליגת הפיתוח של ה-NBA תעבור השנה שינוי, ותחולק לשניים – מתחילת נובמבר ועד ה-22 בדצמבר ישחקו הקבוצות לפחות 16 משחקים כדי לזכות בגביע שישוחק לבסוף בלאס וגאס, ולאחר מכן תתקיים ליגה. כל משחקי הג'י-ליג שייכנסו השנה להארכה יוכרעו בשיטת תוצאת מטרה וללא זמן, ובכל משחקי הגביע, הרבע הרביעי יהיה בשיטת תוצאת מטרה.