בר טימור: "אני חושב שצריכים להיות ארבעה זרים בכל הקבוצות"

קפטן הפועל תל אביב התייחס למאמצי האוהדים לרשום זר חמישי לליגה: "נכבד כל החלטה". התרגשות לקראת לונדון ליונס (20:00, ספורט1): "לפני כמה שנים זה היה נראה מאוד רחוק". הבריטים בילו בחוף הים בתל אביב

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תפתח הערב (רביעי,20:00. שידור ישיר בספורט1) את הופעותיה בשלב הבתים של היורוקאפ כשתארח את לונדון ליונס בהיכל קבוצת שלמה. המשחק יהיה הראשון מבין 18 של האדומים במפעל, כששמונה הראשונות בבית של עשר קבוצות יעפילו לשלב הפלייאוף שייערך בשיטת נוקאאוט.

בהפועל לוקחים ברצינות רבה את היריבה הבריטית, שנחשבת לנחותה לפי הרקורד של המועדון, אך הסגל שלה כולל לא מעט שחקנים טובים. בקבוצה טענו בימים האחרונים כי יהיה להם קשה להתמודד עם הנחיתות במשחק הפנים, ויצטרכו למצוא פיתרונות יצירתיים לכך.

"אנחנו מתרגשים, להתחיל קמפיין אירופי עם הפועל תל אביב פה בבית זה לא משהו שצריך לקחת כמובן מאליו", אמר הקפטן בר טימור, "לפני כמה שנים זה היה נראה מאוד רחוק. אנחנו מתרגשים להתחיל, נראים בכושר טוב ורוצים להמשיך בקו הזה. יש פה הרבה שחקנים שהיו בקבוצות ששיחקו בשני מפעלים, עונות ארוכות, יורוקאפ, בטח ג'ורדן מקריי שהיה קצת ביורוליג, וישראלים שעשו את זה. הזמן יעבור, נתרגל כמערכת לעונה של 50 משחקים ומעלה, מחכים לזה. אנחנו מתכוננים ללונדון כמה ימים, ראינו כמה משחקים לפני, ראינו גם משחקים לבד. זו קבוצה איכותית עם שחקנים גדולים פיזית. הם מגיעים מאנגליה, אז זה נראה לא סקסי, אבל הם קבוצה טובה מאוד".

שחקני הפועל תל אביב: בר טימור, ג'ייקובן בראון, ג'יילן הורד
מעדיף להישאר עם ארבעה זרים. טימור עם בראון והורד | אודי ציטיאט

הקהל האדום רכש את כל הכרטיסים למשחק הערב, וצפוי להעניק אווירה חמה וביתית. במקביל, האוהדים ממשיכים בקמפיין גיוס הכסף על מנת שההנהלה תרשום זר חמישי למשחקי הליגה. "אני משתדל להתנתק כמה שאני יכול, להיות מרוכז במה שאני צריך. יש לנו סגל מספיק טוב לעמוד גם במסגרת הישראלית עם ארבעה זרים, ובטח במסגרת האירופאית עם תוספת של שני זרים", הגיב טימור למתרחש, "מה שלא יהיה ומה שלא יחליטו, נכבד כל החלטה. באופן אישי, אני כשחקן שגדל במדינה הזאת חושב שצריכים להיות ארבעה זרים בכל קבוצה בליגה, משהו אחיד, בלי עניינים כספיים כאלה ואחרים, ומקווה שנישאר ככה".

חלק משחקני לונדון ליונס נחתו בישראל כבר ביום ראשון, וחלקם אתמול בצהריים. השחקנים נהנו אתמול בצהריים מכמה שעות בחופי הים של תל אביב ובשעות אחר הצהריים ערכו את האימון המסכם בדרייב אין.

אוהדי הפועל תל אביב
ימלאו את היכל קבוצת שלמה. אוהדי הפועל ת"א | דני מרון

כל שידורי הפועל תל אביב יועברו בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1, אשר משדרת גם משחקים נוספים ביורוקאפ. הצוות שישדר את משחקי הפועל תל אביב במהלך העונה כולל את השדר שרון דוידוביץ' וצביקה שרף בעמדת הפרשן, כמו גם מאיר טפירו, ובפאנל הפרשנים גם איש וואלה! ספורט ארהל'ה ויסברג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי