בר טימור: "חשוב לתרום כי אנחנו שחקנים טובים, לא כי אנחנו ישראלים"

play
שחקן הפועל תל אביב בר טימור | קובי אליהו
הפועל תל אביב פתחה את היורוקאפ עם 59:76 משכנע על לונדון ליונס 02:56

קפטן הפועל תל אביב התייחס לדקות שלו ושל גינת אחרי הניצחון על לונדון. על ההגנה: "היינו בהרכבים חדשים, זה סימן טוב"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה אמש (ראשון) את הופעותיה ביורוקאפ עם ניצחון 59:76 על לונדון ליונס בהיכל שלמה. הקבוצה של דני פרנקו שלטה במשחק מהפתיחה, יצרה יתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ולא שמטה אותו ולו לרגע אחד.

האדומים קיבלו משחק מרשים מאוד מג'ייקובן בראון שקלע 19 נקודות, מתוכן 18 במחצית ראשונה כמעט מושלמת, ועוד שני שחקנים בספרות כפולות – קסבייר מנפורד עם 11 נקודות ותומר גינת עם 11 ו-6 ריבאונדים. ג'ורדן מקריי בבכורה הרשמית שלו במדים האדומים, תרם 8 נקודות ב-18 וחצי דקות.

בהפועל היו מרוצים מאוד מהיכולת, בעיקר ההגנתית, למרות העובדה שלונדון ליונס קטפה 14 ריבאונדים בהתקפה, ונהנו מאוד מהתמיכה של הקהל שמילא את האולם. בסיום נשארו השחקנים דקות ארוכות להודות לאוהדים.

שחקן הפועל תל אביב אקסבייר מנפורד
פתיחה מצוינת. הפועל תל אביב | קובי אליהו

"לא יודע אם דרסנו, אבל שלטנו במשחק מהרגע הראשון. מהריצה הראשונה הם לא חזרו", סיכם בר טימור, "הפציעה של דקר האטה אותם. שלטנו במשחק, בעיקר ביעדים הגנתיים, למרות שהם לקחו הרבה ריבאונדים בהתקפה, אבל עדיין סקור נמוך וידענו לנצל את זה. בחצי הראשון קלענו באחוזים מטורפים מחוץ לקשת. זה טוב בשבילנו ההגנה הזאת, סימן טוב. היינו בהרכבים שלא יצא לנו לשחק איתם בגלל כמות הזרים, היו הרכבים ששיחקו ביחד בפעם הראשונה, והאנשים היו כן מתואמים, שמח שהיינו יותר אגרסיביים מבחינה הגנתית, ללחוץ את הכדור, לפרק חסימות, ולשמור אותם על סביב 60 נקודות".

טימור שיחק אמש 23 וחצי דקות, כשתומר גינת מקבל קצת יותר מ-24 דקות, ואדם אריאל ועידן זלמנסון מקבלים 6 ו-5 דקות בהתאמה. בכל שלב היה להפועל תל אביב שחקן ישראלי על הפרקט, "אני שונא להגיד שמי שטוב ישחק, אבל יש פה סגל עמוק, יש אנשים ששיחקו היום פחות ובהמשך ישחקו הרבה. יש משחק ביום ראשון, ואנשים יחזרו אל הפרקט. חשוב שאנחנו תורמים, לא בגלל שאנחנו ישראלים, אלא בגלל שאנחנו שחקנים טובים. אם היינו פחות טובים היינו משחקים פחות, שמח שהצלחנו לעזור היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי