קטטה בסיום המשחק בין הפועל חיפה לירושלים, שישה עצורים ברוממה

play
אוהדי הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 6.11 06:24

המשטרה גם עיכבה שישה אוהדים נוספים לאחר קטטה המונית שכללה אוהדי הפועל חיפה וקבוצת אוהדים שחיכתה להם מחוץ לאולם, לפי המסתמן אוהדי מכבי חיפה. דוברת חגג ניצחון, דרוקר התאכזב: "כלום לא הלך לנו"

(גודל טקסט)

האלימות הגיעה למגרשי הכדורסל: קטטה המונית פרצה הערב (ראשון) בתחנת דלק שבסמוך לאולם רוממה בסיום המשחק בין הפועל חיפה להפועל ירושלים. המשטרה הודיעה כי עצרה שישה חשודים ועיכבה שישה אוהדים נוספים שקיבלו זימון לחקירה.

הקטטה כללה את אוהדי הפועל חיפה וקבוצת אוהדים שחיכתה להם מחוץ לאולם, לפי המסתמן אוהדי מכבי חיפה, כהמשך לסכסוך בין האוהדים.

שחקן הפועל ירושלים נועם דוברת
ירושלים במאזן חיובי. דוברת | לירון מולדובן

על הפרקט, הפועל ירושלים רשמה לעצמה שתי נקודות ציון חשובות ברוממה. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' ניצחה את הפועל חיפה בחוץ לראשונה מאז 1995, אך חשוב מכך – עלתה למאזן חיובי בליגה בפעם הראשונה העונה. האדוימם עצרו את המארחת על חמש נקודות בלבד ברבע האחרון, בדרך ל-57:74 מרשים במיוחד.

נועם דוברת, שבלט בבריחה ברבע האחרון וסיים את המשחק עם 14 נקודות, סיכם: "נכנסתי טוב התקפית והגנתית. אני וספידי סמית' מרגישים טוב אחד ליד השני, משלימים ועוזרים זה לזה. לא קל לשחק הרבה דקות כרכז תחת לחץ ושנינו יכולים להביא את היכולות שלנו למגרש. שום דבר לא יילך חלק, יש בליגה קבוצת מצוינות, לבוא ונלצח פה בחוץ זו משימה קשה שצלחנו".

המאמן מהפסיד שרון דרוקר הגיב להפסד המאכזב: "ידעתי שהמפתח במשחק הזה הוא בהתקפה. לא עשינו דברים נכון, לשחקן מרכזי כמו אנתוני היקי לא הלך כלום. אין לנו 12-15 שחקנים שכל אחד יכול לתרום, עובדים עם מה שיש לנו. החטאנו המון ושילמנו על זה, לירושלים יש את היכולות. אם שחקן אחד או שניים לא מגיעים, אנחנו בצרה. במשחקים הטובים שלנו הספסל תרם ודברים הלכו יותר קל. שום דבר לא הלך, אני לא יכול לציין מישהו שהרים את עצמו, אבל זה טבעי. את הבעיות אני יודע ואנחנו צריכים לטפל בהן".