שובל אור שלום חתמה בבנות הרצליה: "יש לה יכולות שלא פרצו"

שובל אור שלום
שובל אור שלום | בנות הרצליה, רשמי

הסגל של קורי קאר לעונה הבאה מתחיל להתגבש עם צירופה של רכזת בני יהודה בת ה-20: "מדובר בשחקנית רעבה מאוד וחרוצה", מסר הלמן. המאמן הוסיף: "מתרגשים מהמחויבות וההתלהבות שלה"

(גודל טקסט)

קורי קאר ממשיך בהכנות לעונה הבאה. אחרי החזרה של מאי דיין לקדנציה שנייה בקבוצה וצירופן של אלה פינצי וג'מריס דיוויס, בהרצליה מודיעים היום (ראשון) על החתמה נוספת, כששובל אור-שלום (20, 1.67) מגיעה מבני יהודה כדי לחזק את הסגל לקראת העונה הבאה.


עמית הלמן
, המנהל המקצועי אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים לצרף את שובל אלינו. מדובר בשחקנית רעבה מאוד וחרוצה וזו תכונה שאנחנו מחפשים אצל כל שחקנית צעירה. שובל קלעית מוכשרת, פייטרית ויכולה לשחק בשתי עמדות הגארד במגרש, 1 ו-2. יש לה יכולות שעדיין לא פרצו ואנחנו מאמינים שבעבודה קשה ובזכות החריצות והדבקות במטרה שלה נוכל לראות יותר מזה בשנה הקרובה".

מאמן הקבוצה קאר אמר לאחר ההחתמה: "שובל מצטרפת לבנות הרצליה אחרי ששיחקה בבני יהודה בעונה החולפת. היא רכזת בעלת יכולת קליעה, מה שמשפר את היכולת שלה לשחק גם בעמדה 2. אנו מתרגשים מהמחויבות וההתלהבות של שובל שרוצה להשתפר כשחקנית והיא תעמיק בצורה משמעותית את הסגל שלנו ותשפר את היכולת של הספסל לתרום למשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי