נבחרת הנשים קיימה פעילות משותפת עם לוחמות יחידת ברדלס

play
נבחרת כדורסל הנשים של ישראל עם לוחמות ברדלס | אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל
פוארייה וקמפאסו הוליכו את ריאל מדריד לניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות 01:53

במקביל להמשך ההכנות למוקדמות היורובאסקט, שרון דרוקר ו-15 שחקניות קיימו אירוע מיוחד בסימן עוצמה נשית

(גודל טקסט)

נבחרת הנשים של ישראל התכנסה היום להמשך האימונים לקראת חלון פברואר של מוקדמות יורובאסקט 2025, קיימה מסיבת עיתונאים עם המאמן שרון דרוקר והקפטנית עדן רוטברג ובנוסף קיימה אירוע מיוחד של פעילות משותפת שכולה בסימן עוצמה נשית: 15 שחקניות נבחרת ישראל בכדורסל ו- 15 לוחמות יחידת ברדלס. הפעילות התקיימה באולם הספורט מידטאון בת"א ונערכה במסגרת שיתוף הפעולה של איגוד הכדורסל, צה"ל וקבוצת האנרגיה סונול, הנותנת חסות לנבחרות ישראל מזה כשנה וחצי. לוחמת ברדלס יובל הולצמן שהיתה בעברה שחקנית כדורסל בליגת העל, הצטרפה למסיבת העיתונאים.

ניר גלילי, מנכ"ל סונול: "מזה שנים סונול תומכת במספר יחידות של צה"ל כחלק מערכי היסוד שלנו, כקבוצת אנרגיה ישראלית מובילה. היום במיוחד, אנו גאים בחיילים, באנשי המילואים ובכוחות הביטחון, שבזכותם אנו יכולים להמשיך לקיים שגרה בעורף. מרגש אותנו במיוחד החיבור הישראלי בין יחידת ברדלס לנבחרת ישראל נשים בכדורסל, המשקף לכידות ותמיכה של החברה האזרחית בצה"ל".

נבחרת כדורסל הנשים של ישראל עם לוחמות ברדלס
| אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל

עמירם הלוי,יו"ר איגוד הכדורסל: איגוד הכדורסל לוקח חלק בחודשים האחרונים במס' פעילויות ואירועים ברחבי הארץ בשיתוף צה"ל ומס' רשויות, גם באירוע היום אנו שמחים לקחת חלק בפעילות משותפת של נבחרת הנשים רגע לפני היציאה למשחקים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה ולוחמות יחידת ברדלס ומודים לחב' סונול על שיתוף הפעולה".

כזכור, שני משחקים מצפים לישראל בחלון הנוכחי, ביום חמישי הקרוב מול נבחרת אירלנד וביום ראשון מול לטביה. שני המשחקים יתקיימו בבירת לטביה ריגה, כאשר המשחק מול אירלנד הוא משחק בית של ישראל.

מאמן הנבחרת שרון דרוקר אמר לקראת המשחקים ולאחר האירוע המרגש: "את היום הזה סיימנו בצורה מרגשת עם כל הבנות שכיבדו אותנו בנוכחותם, זה נותן מימד אחר ואמיתי ונכון בזמן שאנחנו חיים. אנחנו באים עם גאווה והולכים לייצג את המדינה וקיבלנו את הדוגמא הכי טובה שאנחנו יכולים לבקש. אחרי זה, אין מה לדבר מוטיבציה עם הבנות, אנחנו נהיה ביחד ונשים הכל על המגרש כדי לחזור מנצחים מהחלון הזה. היינו צריכים לעשות התאמות תוך כדי עקב הדחיה של המשחקים, בחרנו את הסגל הכי טוב שיכול לייצג את המדינה. אני מסתכל רק על המשחק הראשון מול אירלנד, זה משחק בית שלא בבית שלנו, צריכים לבוא ולנסות לנצח אותו ומשם להמשיך למשחק השני. אני רוצה להצטרף לקריאה לשחרור החטופים, הלב שלנו איתם ועם המשפחות שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי