בנבחרת הנשים רוצים להתעסק רק בכדורסל נגד האיריות בריגה

play
ינצחו את האיריות? נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל | Renars Koris
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2 05:00

הנבחרת של שרון דרוקר תפתח את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2025 נגד הנבחרת שסירבה להחליף ביתיות ואישרה לשחקניות לא להופיע. חשש מפרובוקציה על הפרקט. דרוקר: "בנות באו במוטיבציה מאוד גבוהה". טקם למען החטופים התקיים באימון המסכם

(גודל טקסט)

שמונה חודשים אחרי שאירחה את יורובאסקט 2023 בהיכל שלמה, ולא הצליחה לרשום ניצחון, נבחרת הנשים תחל מחר (חמישי, 18:00) את הופעותיה במוקדמות יורובאסקט 2025 כשתארח את נבחרת אירלנד במשחק שהועתק לריגה. ביום ראשון תתארח ישראל בריגה נגד נבחרת לטביה כשהנבחרת הרביעית בבית היא צרפת. מנצחת הבית תעלה אוטומטית לאליפות אירופה, ו-4 מתוך שמונה הסגניות הטובות ביותר בבתים 2 עד 9.

המשחק מחר נגד נבחרת אירלנד קיבל משמעות הרבה יותר גדולה מעוד משחק כדורסל. עם תחילת המלחמה הודיעו האירים כי לא יסכימו להחליף ביתיות עם ישראל בחלון שהיה אמור להיערך בחודש נובמבר, וכך גם לאחר שהמשחקים נדחו. האירים, שנודעים באי האהדה לישראל ובהתנהלות אנטישמית, אישרו לשחקניות שלא רצו להופיע נגד ישראל לא להגיע למשחקים, אך הודיעו כי אין באפשרותם להחרים את המשחק. בישראל, ובפיב"א, חוששים כי הנבחרת האורחת עדיין תבחר להתנהג בצורה פרובוקטיבית.

נבחרת הנשים בכדורסל
ינצחו את האיריות? נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל | Renars Koris

על הפרקט אמורה ישראל להיות דומיננטית נגד האיריות, שהובסו במשחק הראשון שלהן במוקדמות 100:48 מול צרפת. הנבחרת מופיעה ללא שחקנית גבוהה, וללא השחקניות שמופיעות במכללות, כשהמאמן שרון דרוקר מנסה להתאים את שיטת המשחק לסגל: "הבנות באו במוטיבציה מאוד גבוהה, מתאמנות חזק ואנחנו עושים את ההכנה הכי טובה שאפשר למשחק הזה. אנחנו רוצים לפתוח ברגל ימין את הקמפיין. בנינו שיטה אחרת, לשחק הרבה יותר פתוח, לאיים עם קליעה והבנות הבינו ויודעות לשחק את זה. לדעתי ההגנה תכריע אם ננצח. אם נשמור חזק, נלחץ את הכדור ונשבש לאיריות את המשחק נהיה בסדר אני מאמין".

לפני האימון התקיים טקס ודקת דומיה לציון 4 חודשים לאירועי ה-7 לאוקטובר. השחקניות והצוות לבשו את חולצות Bring them home, דיסקיות ושלטים שקוראים להחזרת השבויים ארצה. המאמן שרון דרוקר נשא דברים מרגשים והנבחרת עמדה דקת דומיה. למשחק מחר תעלה הנבחרת עם סרטים שחורים על גופיות המשחק של השחקניות והצוות יענוד את סמל מטה החטופים. לחלק האחרון של האימון הצטרף שמעון מזרחי יושב ראש מכבי ת"א וממלא מקום יושב ראש איגוד הכדורסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי