בתום הארכה: נבחרת הנשים הפסידה 86:83 דרמטי ללטביה

למרות 25 נקודות של סימס ו-15 שקלעו רוטברג ובראון, השחקניות של דרוקר נכנעו בריגה במוקדמות אליפות אירופה 2025 אחרי הניצחון על אירלנד

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי שנבחרת הנשים של ישראל הביסה 57:87 את אירלנד במשחק "ביתי" מאוד טעון בלטביה שכמעט שלא היה בו שום דבר ספורטיבי בעקבות התנהגות האיריות, הערב (ראשון) שרון דרוקר והשחקניות שלו התארחו בריגה אצל לטביה במסגרת המחזור השני של מוקדמות אליפות אירופה 2025 ובסיומה של דרמה במה שצפוי להיות עוד קרב על המקום השני, הפסידו 86:83 בתום הארכה.

ג'ני סימס כיכבה עם 25 נקודות ו-15 קלעו עדן רוטברג ואליסה בראון שהובילו את ישראל ליתרון מבטיח במחצית הראשונה – בהפסקה ירדה ישראל ביתרון 35:44 – אבל הלטביות מחקו את כל הפיגור ברבע השלישי והגיעו לעשר הדקות האחרונות בשוויון. המארחת כבר הוליכה 60:65, אבל רוטברג בשלשה ענקית קבעה שוויון 73 וסימס אפילו השלימה מהפך, אך אנט שטיינברגה נשלחה לקו העונשין וקבעה 75:75 שכפה הארכה. רוטברג עם סל ועבירה קבעה 77:80 וסימס שמרה על היתרון אחרי שלשה של קיטיה לקסה, אבל אז לטביה לטבה הפכה בחזרה, רוטברג החטיאה שלשה בניסיון אחרון להשוות כשנותרו שש שניות לסיום וזה נגמר בניצחון לטבי.

אליסה בראון, שחקנית נבחרת ישראל בכדורסל
| אתר רשמי, fiba.com

שטיינברגה שקלעה 22 נקודות ולקחה 16 ריבאונדים, סיימה כמצטיינת המשחק. לסקה הוסיפה 20 נקודות עבור הלטביות. כידוע, נבחרת צרפת שאיתנו בבית צפויה לסיים במקום הראשון ולהעפיל ישירות לאליפות אירופה וארבע מתוך שמונה הסגניות הטובות ביותר יצטרפו אליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי