אחרי הסערה מול ישראל: הושבת חשבון האינסטגרם של האיגוד האירי

play
שחקניות נבחרת אירלנד בכדורסל | אתר רשמי, אתר פיב"א
פינת "אורח בהפתעה" עם תומר גינת בתכנית "דריבל" 13:18

מטא החליטה "להשעות לצמיתות" את החשבון, באירלנד זועמים ומתכוונים לערב את הממשלה: "שום דבר שפורסם שם לא מצדיק את ההחלטה"

(גודל טקסט)

נבחרת אירלנד בכדורסל נשים עדיין לא נרגעת מהעוול שנעשה לה, לטענתה, במשחק נגד נבחרת ישראל. כזכור, האיריות סירבו ללחוץ ידיים לשחקניות הישראליות במסגרת מוקדמות אליפות אירופה – משחק בו הובסו 87:57, לאחר שחלקן החרימו את ההתמודדות, ואחרות הופיעו רק מחשש לעונש הרחקה כבד של פיב"א.

היום (שבת) הודיע איגוד הכדורסל האירי כי חשבון האינסטגרם שלו הושבת – לטענתו, בשל האירועים. "איבדנו את חשבון האינסטגרם שלנו, והתבשרנו על ידי מטא כי הוא הושבת לצמיתות", נכתב בעמוד הטוויטר של האיגוד. "אנחנו מערערים על כך, שכן אין סיבה שמטא היתה צריכה לעשות זאת.

"איגוד הכדורסל האירי הוא גוף ממשלתי, שמפרסם רק לגבי הכדורסל באירלנד. עמודי הרשתות החברתיות שלנו נמצאים שם כדי להציג את הכדורסל שלנו, מגילאים צעירים ועד בוגרים. נבחרת הנשים נמצאת תחת מתקפה ברשתות החברתיות לאור המשחק מול ישראל.

"שום דבר שפורסם בעמוד שלנו במהלך המשחק, לפניו או אחריו מצדיק את ההחלטה של מטא. נפנה לממשלת אירלנד בנושא ונמשיך את העדכונים שלנו בטוויטר, פייסבוק, טיקטוק ולינקדין".

יו"ר איגוד הכדורסל של אירלנד, ג'ון פיהאן, אמר לפני מספר ימים כי "עשינו מה שנכון לספורט", בהתייחסו להחלטה להופיע למשחק נגד ישראל. "פיב"א תצטרך לוודא שיש תמיכה ונכונות ברחבי אירופה לעשות זאת. אתה לא יכול לעשות את הדברים האלה לבד, אתה בסופו של דבר פוגע בעצמך ולא באף אחד אחר. אנו מקווים שהכל ייפתר. בואו נהיה כנים, כולם רוצים שלום ומקווים שזה יקרה בעתיד הקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי