ליגת העל בנשים תוכרע בסדרות של הטוב מחמישה משחקים

אחרי שבעקבות המלחמה הוחלט לקצר לסדרות של הטוב משלושה, בליגה החליטו לחזור למתווה המקורי. גם בעונה הבאה תהיה מגבלה של שתי זרות?

(גודל טקסט)

דירקטוריון מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל החליט היום (שלישי) לחזור למתווה סדרות חצי גמר וגמר הפלייאוף ששוחק בשנים האחרונות בשיטת הטוב מחמישה בחצי הגמר והגמר. המבנה שונה בתחילת העונה בגלל המלחמה. במתווה של תקופת המלחמה נקבע כי שתי סדרות חצי הגמר והגמר ישוחקו בשיטת הטוב משלושה משחקים. עתה, החליט הדירקטוריון לחזור לסדרות של הטוב מחמישה משחקים בחצי הגמר ובגמר. עונת המשחקים תסתיים ב-25 באפריל.

דירקטוריון המנהלת דן בישיבתו השבוע במתווה מספר הזרות בליגת העל בעונת המשחקים הבאה 2024/2025, שכן עם פרוץ מלחמת חרבות ברזיל ב-7 באוקטובר כשהשחקניות הזרות החלו לעזוב את הארץ, התקבלה החלטה לשחק את הסיבוב הראשון עם ישראליות בלבד.

שחקניות מכבי בנות אשדוד חוגגות
שחקניות מכבי בנות אשדוד חוגגות | אתר רשמי, עודד קרני

מנהלת ליגת העל בראשותה של הילה קניסטר בר דוד, החליטה במהלך הסיבוב הראשון להחזיר שחקניות זרות לליגה וקבעה שבכל קבוצה ישותפו שתי זרות ולא שלוש זרות כפי שהיה בעבר. יו"ר המנהלת הילה קניסטר בר דוד הציעה להמשיך בעונה הבאה עם מתווה של שתי זרות בלבד, הצעה בה דוגל גם איגוד הכדורסל. החלטה בעניין תתקבל בהמשך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי