אליצור רמלה נותרה מושלמת בפסגה, הפועל ירושלים בעקבותיה

play
שחקניות אליצור רמלה | אתר רשמי, עודד קרני
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.2 06:39

מוליכת הטבלה הביסה 47:93 את אס"א ירושלים, הקבוצה מהמקום השני גברה 52:70 על חולון ומכבי חיפה הפתיעה את מכבי רמת גן עם 73:81

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגת הנשים בכדורסל שמר את סטטוס הקוו בצמרת עם המאזן המושלם של אליצור רמלה, כשהפועל ירושלים דובקת אחריה. מכבי חיפה וא.ס. רמת השרון רשמו ניצחונות.

אליצור רמלה – אס"א ירושלים 47:93

בספורט תמיד הכל יכול לקרות, אבל המשחק שבו אירחה הערב אליצור לנדקו רמלה על 0 הפסדיה העונה את אס"א בנק יהב ירושלים על 0 ניצחונותיה העונה סומן מראש כחד-צדדי מכולם. ברמלה הרשו לעצמן לשחק ברוטציה רחבה כבר מהפתיחה, ועשתה מה שהיא יודעת הכי טוב – לנצח את היריבה בכמה דקות של כדורסל ברמה אחרת. 47:93 בסיום לקבוצה המקומית, שממשיכה את הרצף הבלתי נתפס של משחקים ללא הפסד.

אליצור חולון – הפועל ירושלים 70:52

הבעיה של אליצור חולון בהתקפה ידועה עוד מתחילת העונה, אבל הגורם שהותיר אותה ככל הנראה בתחתית הוא חוסר היציבות. הקבוצה מהשפלה לא מצליחה לשמור על יציבות לאורך 40 הדקות ברוב המשחקים שלה, למרות שכמעט בכל משחק היא מוכיחה שכדורסל היא כן יודעת לשחק, וגם בפן המנטלי יש לה מה למכור. הערב היא אירחה את הקבוצה השנייה הכי חמה בליגה, הפועל לב ירושלים, שהגיעה ממרומי המקום השני ושבעת הניצחונות הרצופים שלה, אבל גם פיגור משמעותי בפתיחה לא גרם לקבוצת התחתית להניף דגל לבן. ירושלים יודעת שהמאבקים המשמעותיים בצמרת עדיין לפניה, חולון רק רוצה ניצחון נוסף כדי להבטיח סופית את ההישארות בליגה. 52:70 בסיום לזכות האדומות, שסופרות ניצחון שמיני ברציפות.

שדא כנעאן מכבי חיפה לצד אליס חתוקאי מכבי רמת גן
ניצחון מפתיע לחיפה | אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי רמת גן – מכבי חיפה 81:73

חיפה שהבטיחה את הישארותה בליגה והוכיחה בסיבוב השני של העונה שכדורסל היא יודעת לשחק גם מול קבוצות הצמרת, הגיעה הערב לרמת גן כדי לפגוש קבוצה נהדרת שנמצאת במומנטום שלילי. האורחת רשמה יתרון גדול, רמת גן עוד הצליחה ללחוץ ולחזור לפיגור 3 נקודות בלבד בדקה האחרונה, אבל איבוד כדור של קנישה בל והחטאות של הדר חדד סידרו לקבוצה מהכרמל ניצחון מפתיע וקריטי בצמרת. 73:81 לחיפה, שמקבעת את רמת גן במקום הרביעי, עם ניצחון אחד בלבד מעל רמת השרון, שעוד חולמת על פיינל פור.

א.ס. רמת השרון – בנות פתח תקוה 60:75

מת השרון אמורה הייתה להיות, לפחות על הנייר, הקבוצה הכי לחוצה בליגה ערב המחזור. היא ממוקמת חמישית – במצב שייתכן ורק ניצחונות בכל ארבעת המשחקים שנותרו יספיקו לה כדי להיכנס לפלייאוף – ומולה קבוצה מפתח תקוה, שכבר מזמן הבטיחה את הישארותה בליגה ואין לה יומרות להתקרב לצמרת הגבוהה. אלא שאת הסיטואציה הזו פתרה הקבוצה באדום על ידי חלוקת עומסים בהתקפה. לא עוד שחקנית אחת שלוקחת הכל על עצמה, אלא חמישייה שלמה שמפזרת בינה את המלאכה. המאמצים של פתח תקוה לא הגיעו לכדי איום ממשי במשחק צמוד. רמת השרון הצליחה לשמור את הראש מעל המים ורשמה ניצחון קריטי בשלב הזה של העונה – 60:75.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי