דני גוט: "שתי הקבוצות הטובות בליגה הגיעו לגמר"

אליצור רמלה והפועל לב ירושלים יפגשו בגמר גביע המדינה, ומאמן רמלה סיפר: "לא בטוח שהטקטיקה תנצח". מאמנת ירושלים לימור פלג: "נצטרך לשחק קבוצתי כדי לעצור את רמלה"

(גודל טקסט)

גמר גביע המדינה בכדורסל נשים יפגיש מחר (חמישי, 18:30) בבית מכבי בראשון לציון את שתי מוליכות הטבלה בליגת העל – אליצור רמלה והפועל לב ירושלים. רמלה, שזכתה העונה בגביע הליגה, ולא מנוצחת אחרי 15 מחזורים, מגיעה כפייבוריטית מול העולה החדשה שמציגה סגל מרשים מאוד שחולם על זכייה היסטורית. לרגל יום האישה הבינלאומי, אשר יחול ביום שישי, יעלו השחקניות עם תמונות החטופות בעזה בטקס הצגת השחקנים, כשטקס הוקרה ייערך במהלך המשחק גם לאורנה אוסטפלד.

"שתי הקבוצות הטובות בליגה הגיעו למעמד הגמר", אמר מאמן רמלה דני גוט לקראת המשחק. "אנחנו מרוכזים במטרה ורוצים שהיכולת הטובה מהליגה תגיע למעמד הזה. יש הרבה מאד מפתחות לניצחון במשחק. הפועל ירושלים בקבוצה טובה ובכושר טוב אחרי לא מעט ניצחונות רצופים. יש לנו את הדרך שלנו ואת מה שעשינו עד עכשיו, וזה נותן לנו בטחון שאפשר להחזיר את הגביע לרמלה. אנחנו מקפידים לשמור על עקביות וסדר אצלנו על מנת למנוע להישאר עם רגליים על הקרקע. במשחק כזה אני לא בטוח שהטקטיקה תנצח, אלא יותר החלק המנטלי והפיזי".

דניאל רבר, קפטנית רמלה הוסיפה: "במשחקי גביע תמיד הלחץ הוא פקטור. אנחנו עשינו הכנה כמו שצריך, ונבוא על מנת לנצח את המשחק הזה. כולן מבינות שזה משחק על תואר ואנחנו נבוא לנצח אותו".

לימור פלג, אליסה בארון, דניאל רבר, דני גוט גמר גביע כדורסל נשים
גמר בין הקבוצות החזקות ביותר | תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בצד השני, התרגשות גדולה בהפועל לב ירושלים. המאמנת לימור פלג סיפרה: "אני חושבת שההתרגשות באגודה היא לא על עצם העלייה לגמר, אלא כל ההייפ שזה עושה מסביב. זאת הייתה המטרה שלנו בתחילת הדרך. אליצור רמלה היא קבוצה עמוקה ובכירה יותר מאשר היריבה שלנו בחצי הגמר, ולראייה היא מובילה את הליגה. מה שהיה נגד הפועל ראשון לציון בחצי הגמר שייך לעבר ולא אומר דבר לקראת הגמר. אליצור רמלה זה לא שחקנית כזאת או אחרת, אנחנו נצטרך לשחק קבוצתי על מנת לעצור אותן".

קפטנית הקבוצה, אליסה בארון-פלג, שהיא ומאמנה הן בנות זוג, סיפרה: "יש הכנה מנטלית וטקטית למשחק מהסוג הזה. יש יומיים הכנה ואנחנו צריכים לעשות הכל על מנת להיות מוכנים לרגע הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי