הותקפו במקלות ובאבנים: הסיוט של מ.ס. אבן יהודה בג'סר א-זרקא

צפו: בתום המשחק בו התארחה קבוצת נערות ב' מהשרון במועצה המקומית מאזור חיפה, חיכו להסעה עשרות צעירים שתקפו את הרכב כשעליו הילדות ההמומות, שנמלטו בקושי רב. תובע האיגוד צפוי להעמיד את הקבוצה התוקפת לדין

(גודל טקסט)

בעוד הספורט הישראלי עוסק באירועים במשחק ליגת העל בכדורגל בין הפועל חדרה לבני סכנין, התרחש אתמול (שבת) בשעות הערב המאוחרות אירוע אלים לא רחוק מהאצטדיון בנתניה, שיכול היה להיגמר בצורה טרגית: וואלה! ספורט נודע כי לפתחו של תובע איגוד הכדורסל הגיע היום מכתב תלונה מצידה של מ.ס. אבן יהודה מליגת נערות ב' מחוז שרון בעקבות משחק החוץ שלה אמש נגד הפועל ג'סר א-זרקא, כשההערכות הן שהקבוצה מהמגזר הערבי תעמוד לדין בעקבותיו.

על פי גורמים שונים, התפתח על המשטח בג'סר א-זרקא משחק אלים מצידה של הקבוצה המקומית, כשנוכחים באולם טענו ששופט המשחק ביקש בשלב מסוים מקבוצת אבן יהודה להפסיק לתקוף את הסל כדי לסיים את המשחק, וכך עשו.

עם סיום המשחק עשו שחקניות אבן יהודה את דרכן אל ההסעה שתיקח אותן בחזרה לעירן, אלא שאז חיכו להם כמה עשרות צעירים, אליהם הצטרפו גם מספר שחקניות מג'סר א-זרקא כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, והחלו לתקוף את רכב ההסעות באבנים ובמקלות. הנהג ניסה לשוחח עם ההמון, אך ללא הצלחה, ורק בניסיונו השני הצליח למלט את הרכב מן המקום כשבנות רבות מן הקבוצה נותרו בטראומה ממה שעברו במהלך הערב.

עם חזרתו של הענף לפעילות מפגרת המלחמה, איגוד הכדורסל אפשר לקבוצות לא להופיע למשחקים רגישים ולספוג הפסדים טכניים מבלי להסתכן בסגירת פעילות. בליגת נערות מחוז שרון משחקות שבע קבוצות מהמגזר, מול שלוש קבוצות יהודיות, כשעד כה המשחקים עברו בצורה חלקה, כולל משחקי חוץ קודמים של אבן יהודה בערים ערביות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי