חזרה לקדנציה שנייה: דניאל אדאמס חתמה באליצור חולון

דניאל אדאמס | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הסנטרית בת ה-31 עברה מאשדוד לקבוצה שעמה הגיעה למקום השני ולגמר גביע המדינה בעונת 2017/18, ותשוב לשתף פעולה עם קלסי בון, חברתה לעונת האליפות בטקסס A&M. הפועל פ"ת צירפה את קנישה בל

(גודל טקסט)

אליצור חולון ממשיכה להתחזק לקראת ההשתתפות ביורוקאפ בעונת 2021/22. הבוקר (שני) הקבוצה הודיעה על החתמתה של דניאל אדאמס, אחת השחקניות הזרות הטובות בליגת העל לנשים בשנים האחרונות. אדאמס בת ה-31 (1.88 מ') חוזרת לקדנציה שנייה בחולון, אחריה ששיחקה בשורותיה והובילה אותה למקום השני בליגה ולגמר גביע המדינה בעונת 2017/18.

בעונה החולפת, הסנטרית לבשה את מדיה של סגנית האלופה מכבי בנות אשדוד, ונבחרה לחמישיית העונה עם ממוצעים של 20 נקודות ו-12 כדורים חוזרים למשחק. עם שובה לחולון, אדאמס תחזור לשתף פעולה עם חברתה לשעבר במכללת טקסס A&M, כוכבת העל קלסי בון שהצטרפה לחולון לפני כשבועיים.

יו"ר הקבוצה מנחם וידהורן אמר על ההחתמה: "דניאל אדאמס היא שובר שוויון בליגה שלנו וחשוב היה לנו לצרף אותה. העובדה שהשתיים שיחקו בעבר במכללה וזכו יחד באליפות ב-2011 תסייע לנו בחיבור בין השחקניות. אני יכול לומר שאליצור חולון מעמידה בעונה הקרובה קו פנים שלא נראה כמותו בליגה שנים רבות".

עוד קבוצה שצירפה חיזוק לקראת העונה הבאה היא הפועל פתח תקווה, שהחתימה את הגארדית קנישה בל. בל שיחקה שנה אחת במכללת מארקט וממנה המשיכה לשלוש שנים באוניברסיטת מינסוטה, לפני שנבחרה במקום ה-30 בדראפט 2019 של ה-WNBA, על ידי מינסוטה לינקס. בעונת 2019/20 שיחקה בל באליצור חולון ורשמה ממוצעים של 17.2 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי