מכבי אשדוד התאוששה ועלתה ל-1:2 בסדרת הגמר מול אליצור רמלה

אחרי התבוסה הכואבת במשחק השני, השחקניות של עדן ענבר שמרו על הביתיות עם 55:69 ויוכלו לחגוג אליפות ביום שני ברמלה

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי התבוסה ב-30 הפרש במשחק השני בסדרה, מכבי אשדוד ידעה להתאושש הערב (חמישי) ושמרה על הביתיות בסדרת הגמר סל של ליגת העל לנשים בזכות ניצחון 55:69. כעת האשדודיות מובילות 1:2 ויוכלו לחגוג אליפות שביעית תוך עשור ושביעית בתולדות המועדון במשחק הרביעי ברמלה (שני, 18:30).

ויקטוריה ויויאנס שחקנית מכבי אשדוד
הובילה את רשימת הקלעיות וגם פצעה את אליסה בארון. ויקטוריה ויויאנס | אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

המארחת כפתה על רמלה חמישה איבודים בארבע דקות הפתיחה, כאשר ארבעה מהם היו של אליסון הייטאואר. גם בצד ההתקפי אשדוד שינתה כיוון והלכה לצבע, כשאת שמונה הנקודות הראשונה שלה הביאה משם וקלסי בון התרכזה בכדורסל אחרי ההרחקה במשחק הקודם. אליסה בארון, המנהיגה של רמלה לאורך הפלייאוף, נפצעה בדקות הראשונות בעקבות מרפק של ויקטוריה ויויאנס וחסרונה הורגש, כאשר אשדוד סיימה את הרבע הראשון ביתרון דו-ספרתי: 14:25. הסגל הקצר עמד בעוכריה של רמלה ומצבה לא השתפר ברבע השני, בטח לאור קליעה אחת מוצלחת מחוץ לקשת מ-11 ניסיונות, והיא ירדה להפסקה בפיגור 41:27.

קריסטל דנג'רפילד הקטינה את הפער בתחילת הרבע השלישי, אבל אשדוד הגיבה עם ריצת 0:8 ושמרה את רמלה חמש דקות ללא נקודות בדרך ליתרון שיא של 18 נקודות. רמלה צימקה ל-54:39 בסיום הרבע השלישי ודנג'רפילד המשיכה להיות ספקית הנקודות הכמעט בלעדית שלה, אבל זה לא הספיק ביום ללא תמיכה מחוץ לקשת והפער המבטיח נשמר בזכות טיאה פרסלי שקלעה ארבע שלשות בצד השני.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 18, פרסלי 16, כהן 13, בון 10, הייטאואר 6, סהר 6.

קלעו לרמלה: דנג'רפילד 21, קאנון 12, הרסלר 10, דגלאס 5, אייזנר 3, שלום 2, חנון 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי