ערן זהבי לא יחזור לנבחרת ישראל: "דחקו אותי החוצה"

play
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל | ברני ארדוב
בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום: הייאוש הגובר של זהבי ומכבי תל אביב 12:41

החלוץ סיפר שהציע לחלוק חדר עם שחקן נוסף למעט ערב לפני משחק, וסורב: "הנבחרת הייתה עבורי הכל במשך כל כך הרבה שנים, אבל הצעתי נענתי בשלילה צורמת. ההמנון והקהל יחסרו לי מאוד"

(גודל טקסט)

ערן זהבי לא חוזר לנבחרת ישראל. החלוץ הודיע היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלו שקיים שיחה עם ראשי הנבחרת בנוגע לאפשרות שיחזור למדים הלאומיים, חודשים אחרי שנופה מהסגל בשל סירובו לחלוק חדר עם שחקן נוסף, בהתאם לתקנות שהמנהל המקצועי יוסי בניון הכניס לתוקף.

זהבי טען שהציע הצעת פשרה במטרה לסלול את דרכו חזרה לנבחרת. "הסכמתי לדרישה לחלוק חלק עם שחקן נוסף בכל התכנסות של הנבחרות, כשהבקשה היחידה שלי הייתה לישון לבד בלילה שלפני במשחק, במטרה להתכונן כהרגלי כבר שנים רבות במקצוענות שסיגלתי לי וזאת לטובתי ולטובת הנבחרת. לצערי שוב נעניתי בשלילה צורמת", כתב זהבי.

זהבי נפרד מהנבחרת, אולי הפעם באופן סופי. "אני מאחל בהצלחה לנבחרת ולחבריי שם. צר לי שדחקו אותי החוצה מנבחרת שהייתה עבורי הכל במשך כל כך הרבה שנים. ההמנון שמתנגן והקהל הנפלא שהתרגש איתי עם כל שער שכבשתי יחסרו לי מאוד. תודה ענקית על הזכות להתרגש ולרגש אתכם".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי
הפעם זה סופי? זהבי בנבחרת | ברני ארדוב

כזכור, זהבי נשאר מחוץ לסגל הנבחרת אחרי שלא הסכים להיענות לדרישה של הצוות המקצועי בראשות יוסי בניון, לחלוק חדר עם שחקן נוסף במהלך התכנסויות. בחודשים האחרונים נעשו מאמצים רבים כדי להחזיר את זהבי לנבחרת, וחלוץ מכבי תל אביב אף נפגש מספר פעמים עם יוסי בניון ועם בכירים נוספים בהתאחדות – אולם המאמצים לא נשאו פרי – ומלך שערי ליגת העל, שכבש 15 שערים העונה במדי מכבי תל אביב, לא יהיה חלק מהמשחקים הקרובים.

זהבי הוא גדול הכובשים של נבחרת ישראל בכל הזמנים, אחרי שעקף את השיא הקודם שהיה שייך למוטל'ה שפיגלר. בסך הכל הוא כבש 33 שערים ב-70 הופעות במדים הלאומיים. הופעתו האחרונה במדי הנבחרת הייתה בדצמבר 2021, במשחק מול אוסטריה במוקדמות מונדיאל 2022.

ישראל תפתח את קמפיין מוקדמות יורטו 2024 עם משחק ביתי נגד קוסובו ב-25 בחודש. כעבור שלושה ימים תתארח אצל שוויץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי