"לא בגלל נושא החדר ערן זהבי לא בנבחרת ישראל"

play
ערן זהבי נבחרת ישראל בכדורגל אחרי התבוסה מול נבחרת פולין | רויטרס
ערן זהבי: "יוסי בניון לא הבין את הדרישה שלי כי הוא לא היה כמוני". צפו 04:47

סוגיית הכוכב ("יכול להיות שהם לא רוצים אותו 90 דק' במשך 10 משחקים"), הפתרון ("אם הוא היה אומר שהוא לרשותם, זה לא היה עולה") והפספוס ("אין מאמן שלא רוצה את זהבי"). בלם העבר של הנבחרת בריאיון

(גודל טקסט)

בלם מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בעבר, אמיר שלח, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM ונשאל על סוגיית ערן זזהבי ואי זימונו לסגל לקראת המשחקים החשובים מול רומניה (שבת) ובלארוס (שלישי) במוקדמות היורו.

על כך שזהבי נותר מחוץ לסגל, אמר שלח: "אני טוען שנושא החדר הוא לא רלוונטי, לא בגלל זה זהבי לא בנבחרת. כדי ששחקן ותיק יפרוש, צריך לבוא שחקן צעיר ולהזיז אותו הצידה. השארו את הנבחרת קצת חסרת ניסיון. יש הרבה מוכשרים אבל פחות ניסיון. בגיל 20 רצתי יותר אבל בגיל 25 אתה מבין את המשחק ואת החיים יותר טוב. הנושא של הניסיון קצת חסר. לטעמי, לא דיברתי לא עם יוסי ולא עם אלון, זהבי הוא שחקן מאוד דומיננטי ויכול להיות שהם לקחו החלטה שהם לא רוצים אותו בנבחרת 90 דקות במשך עשרה משחקים".

ערן זהבי | אריאל שלום

מה היה אפשר לעשות אחרת: "אם זהבי היה בא ואומר 'אני לרשותכם מתי שאתם רוצים ואיך שאתם רוצים', לא נראה לי שנושא החדר היה עולה בכלל. אני חושב שאין מאמן, כולל אותי שאני לא מאמן, שלא רוצה את זהבי לרשותו. זהבי הוא שחקן שמשנה משחק ואתה רוצה אותו אצלך.

"אולי רצו ללחוץ וזהבי היה סוג של בעיה, אבל אני לא רואה את הנבחרת עושה איזה לחץ מטורף במשך עשרים דקות או חצי שעה. זה מאוד חבל לנבחרת, לקהל וגם לערן עצמו. אני חושב שהוא היה צריך לסדר את העניינים. הוא צריך להגיד דבר אחד – אני מעמיד את עצמי לרשות המאמן והנבחרת, כי כולנו מפספסים אותו – בין אם זה ל-10, ל-20 או ל-90 דקות".

האזינו לריאיון המלא עם שלח

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי