שמעון גרשון הגשים חלומות לילדים

גרשון במדי הפועל תל אביב
גרשון במדי הפועל תל אביב | צילום: עדי אבישי

כדורגלן העבר, הזמר וסופר הילדים, השתתף ב"סדנת חלומות" של עמותת שניר

(גודל טקסט)

שמעון גרשון, כדורגלן עבר, זמר וסופר ילדים מצליח, נפגש באירוע חגיגי עם ילדי עמותת שניר, במסגרת מפגש ראשון של "סדנת חלומות", אותה יזמה העמותה, מתוך כוונה לעודד ילדים ממשפחות מצוקה, לחלום ולדעת שמה שירצו להיות כשיהיו גדולים, יכול להתגשם.
 

ילדי העמותה בילו עם גרשון במשך כשעתיים. הוא שיתף אותם בחוויותיו וסיפר כיצד הפך לשחקן כדורגל מצליח, איך התגלגל למוסיקה ומשם איך פנה לכתיבת ספרי ילדים. הילדים התרגשו מאוד מהמפגש עם כוכב הכדורגל. לבסוף הם שיחקו אתו בכדור וכמובן הצטלמו אתו לאינסטגרם ולפייסבוק.

 

את אירוע הפתיחה פתחה רותם שחבר מנכ"ל עמותת שניר שאמרה: "המטרה היא להפגיש את ילדי העמותה עם פרסונות מובילות בישראל, במגוון תחומים, אשר מהווים מודל לחיקוי ואשר הצליחו להגשים את חלומותיהם ובכך לתת תקווה לילדי העמותה, שחלומות אכן מתגשמים, כאשר יש רצון ונעשה מאמץ".


ניר שמול, ממייסדי עמותת שניר הוסיף: "סדנת החלומות מהווה דוגמה ישירה ליישום חזון העמותה, בה הילדים אינם מקבלים רק תמיכה בלימודים, אלא מוקפים בפעילויות 360 מעלות, שמתייחסות לכל מה שנוגע אליהם בכל תחומי החיים. אנו שמחים ומודים לשמעון גרשון, אשר הרים את הכפפה והגיע לפעילות המבורכת".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי