זנטי חתם, אבוקסיס: "סילבסטר מאוכזב שלא ישחק נגד בית"ר"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

קשר מכבי חיפה הושאל עד תום העונה לבני יהודה, שמאמנה התייחס לחלוץ שהגיע מהבירה לפני המפגש בין הקבוצות (שבת, 20:35, ספורט4): "הוא רצה לקחת חלק, מי שיהיה על המגרש יצטרך לעשות את העבודה"

(גודל טקסט)

בני יהודה, שלא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, תארח את בית"ר ירושלים (שבת ב-20:35, ישיר בספורט4) ותנסה לשמור על מקומה בצמרת הטבלה, כחלק מהמאבק על מיקום סופי לקראת הפלייאוף העליון. מהסגל יעדרו הקשר הפצוע יובל אשכנזי וגם חלוץ הרכש יאקוב סילבסטר שהגיע מהקבוצה מהבירה ולא ישחק בעקבות הסכם ג'נטלמני בין המועדונים, אבל מי שעשוי לשחק הוא הרכש הטרי עמית זנטי שחתם הבוקר (חמישי).

זנטי בן ה-21, קשר מכבי חיפה, הושאל לבני יהודה עד תום העונה ולאחר חתימתו אמר: "היו מספר קבוצות שהביעו עניין, אבל מהרגע הראשון שבני יהודה נכנסה לתמונה, ידעתי ששם אני רוצה לשחק. יש כאן קבוצה צעירה, שרעבה להצליח ובדיוק במקום כזה רציתי להיות. מחכה להגיע לאימון מחר ולהתחיל לעבוד".

זנטי כאמור יתייצב רק לאימון המסכם וחתימתו נעשתה אחרי מסיבת העיתונאים של יוסי אבוקסיס, שאמר בהתייחסות לכך שקבוצתו ניצחה רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים. "אנחנו לא מסכמים עדיין. אתם מחלקים את זה איך שאתם רוצים. מבחינתי זה 31 נקודות ב-20 משחקי ליגה, אבל זה נכון שבמשחקים האחרונים לא הבאנו מספיק נקודות. אנחנו בעונה טובה, אבל נגד הפועל תל אביב היינו רעים הגנתית. בשני המשחקים הקודמים היינו פחות טובים במשחק ההתקפה שלנו. אנחנו צריכים לחזור להיות קבוצה שטובה גם בהתקפה וגם בהגנה בשביל להביא נקודות. האנרגיות והמחשבות שלנו צריכות להיות חיוביות כל הזמן".

המשחק בשבת: "בבית"ר ירושלים יש המון שחקנים טובים ומוכשרים. זו קבוצה שנגדה נצטרך להיות במיטבנו, גם הגנתית וגם התקפית, כדי להביא תוצאה טובה".


יאקוב סילבסטר (בני יהודה – האתר הרשמי)

צירופו של סילבסטר: "זה שנלחמנו עליו מראה שרצינו אותו מכל הבחינות, גם כספית וגם מקצועית מול קבוצות אחרות. זה שחקן שאנחנו מאוד שמחים שהגיע. ננסה לצרף עוד שחקנים עד סיום החלון. מאכזב אותי שהוא לא רשאי לשחק נגד בית"ר וגם השחקן עצמו מאוד מאוכזב כי הוא רוצה לחזור לשחק. מי שישחק יצטרך לעשות את העבודה".

רכש נוסף: "אנחנו רוצים לצרף עוד שחקן אחד או שניים לסגל. אנחנו מנסים לעשות מהלכים מול שחקנים שאני חושב שיכולים לעזור לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי