רפואה: "כל מומנטום נעצר בסוף, נקווה שזה לא יקרה מחר"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן הפועל תל אביב מתכונן למשחק בסמי עופר מחר (20:15, ספורט1): "רוצים להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר. הפועל חיפה קבוצה מצוינת, גם אם לא בסגל מלא. העונה הבאה? יש לי כבר חזון"

(גודל טקסט)
פגרת הנבחרות תפסה את הפועל תל אביב באמצע תקופה מעולה, אולי הטובה ביותר שלה בשנים האחרונות. האדומים הביסו את מכבי פתח תקווה ומ.ס. אשדוד, וניצחו בתווך גם את בית"ר ירושלים בטדי. מחר (שני 20:15, שידור ישיר בספורט1) תעמוד הקבוצה למבחן אמיתי נגד הקבוצה שנחשבת לטובה ביותר בפלייאוף התחתון כשתתארח בסמי עופר על ידי הפועל חיפה.


לקראת המשחק ערך המאמן קובי רפואה מסיבת עיתונאים ודיבר על ההכנות שלו למשחק: "ההכנות הן רגילות כמו לפני כל משחק. יש לנו משחק קשה נגד הפועל חיפה, אבל נגיע כמו לפני כל משחק".


הפגרה תעצור את המומנטום: "לכל מומנטום יש משהו שעוצר אותו. אני מקווה שזה לא יקרה הפעם כי אנחנו נמצאים במומנטום חיובי, מקווה שנמשיך אותו גם מחר".


רפואה. אני לא רגוע ב-100%
רפואה. אני לא רגוע ב-100%" (עדי אבישי)


ההרגשה לקראת המשחק: "אני לא רגוע ב-100%, כמובן שאנחנו רוצים להגדיל את הפער כמה שיותר ולהבטיח את ההישארות, מאמין שבסופו של דבר נעשה מה שצריך כדי לעשות את זה כמה שיותר מוקדם. אני לא מתעסק עם מקום שביעי או שמיני. זה אותו דבר. אנחנו רוצים לנצח. הפועל חיפה קבוצה טובה, במיוחד בבית שלה".


סגל חסר בהפועל חיפה: "אנחנו לא מייחסים לזה חשיבות, לא מסתמכים על שחקן כזה או אחר שלא משחק בקבוצה אחרת. אנחנו עושים את כל ההכנות להגיע למשחק כדי לנצח".


התכנונים לעונה הבאה והרוכשים העתידיים: "ברגע שנשב ונקבל החלטות, כולם ידעו. כל השמות שרצים באוויר זה ספינים. יש לי חזון לעונה הבאה, אני יודע מה אני רוצה, אבל קודם כל צריך לשבת עם ההנהלה ולראות מי מה מו, אחר כך נהיה יותר חכמים. לא יהיה מקצועי לדבר על זה עכשיו".


שחקני הפועל תל אביב חוגגים.
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. "כולם רוצים קבוצה טובה ואטרקטיבית" (דני מרון)


"אני רוצה את הדבר הכי טוב להפועל תל אביב ולאוהדים", סיים רפואה, "אבל יש דברים שלא תלויים בי. כולם רוצים קבוצה טובה ואטרקטיבית, אבל עד שלא נשב עם ההנהלה ונקבל החלטות אני לא יכול לתת תשובות.



באשר להרכב, החלוץ רועי זיקרי התאושש ממחלה ועשוי לחזור לסגל מחר. מסתמן ששחר הירש עשוי לעלות בהרכב במקומו של נריוס ולאסקיס, שלא מתוכנן להמשיך בעונה הבאה.


הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, קלואודמיר פריירה, רמזי ספורי, קאיו אלבס, אחמד עאבד, שחר הירש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי