בכר על הרחקת אלו: "מענישים על כל דבר, נצטרך לשים דגש"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן באר שבע אחרי ההפסד 2:0 למכבי נתניה בטרנר והירידה למקום הרביעי: "לשחק מול קבוצה כזו מצוינת בעשרה שחקנים זה מאוד קשה". מלמד: "היינו צריכים להבקיע עוד". דראפיץ': "שאף אחד לא יגיד שאנחנו סימפטים"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע רשמה הערב (ראשון) לראשונה בתולדותיה שני הפסדים רצופים באצטדיון טרנר, הפעם 2:0 למכבי נתניה שעקפה אותה בטבלה ועלתה למקום השלישי בסיומו של המחזור ה-32 בליגת העל. גיא מלמד (29) ומוטי ברשצקי (50) כבשו, דור אלו הורחק באדום ישיר בדקה השלישית לאחר התערבות מוצדקת של ה-VAR.


ברק בכר אמר בסיום: "עקב הנסיבות, אני חשוב שעשינו הכל. לשחק מול קבוצה כזו מצוינת בעשרה שחקנים זה מאוד קשה. ספגנו מטעות שלנו והיינו יכולים לחזור למשחק, אבל אז הגיע הגול השני ולא עזבנו עד הסיום. אני חייב לפרגן לקהל על העידוד, זה לא מובן מאליו ולא ראיתי את זה בהרבה מקומות. יש הרבה משחקים עדיין והדברים תלויים בנו, אני אופטימי, נעשה הכל בשביל להשיג את המטרה".


על ההרחקה המוקדמת של דור אלו: "זאת פעם שנייה שזה קורה לנו ואנחנו נצטרך לשים דגש על הנושא הזה, במיוחד עכשיו כאשר יש את ה-VAR כי נענשים פה על כל דבר".



אדום מוצדק. דור אלו (דני מרון)


על כך שטרנר כבר לא מבצר: "שני המשחקים האחרונים פה התפתחו בצורה משוגעת. לא היינו שווים הפסד נגד מכבי חיפה והיום כמובן שזה היה מאוד קשה צריך לפרגן לנתניה שהיא מאוד חזקה, בטח בשחקן יותר. אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים שנתנו את הכל".


כרטיס לאירופה: "יש עוד ארבעה משחקים וצריך להתמקד במחזור הקרוב במשחק הקשה שיש לנו בסמי עופר, זה קרב ישיר על הכרטיס. ננוח, נראה מה מצב הפצועים כי ספגנו מכה, אבל אני מאמין במה שיש ונעשה הכל בשביל להשיג את המטרה".

 


"נעשה הכל בשביל להשיג את המטרה" (דני מרון)


סלובודאן דראפיץ סיכם: "לא רצינו באופן ספורטיבי שזה יקרה ככה שנשחק מול עשרה שחקנים, אבל זה מה שהיה וזה מה שראה צוות השיפוט. היינו חכמים, הבקענו גולים בזמן המתאים ועשינו כמה חילופים בגלל כרטיסים צהובים כי לא רצינו לקבל גם אדום. ניצחנו ואני לא יודע אם אני כל כך שמח מהיכולת כי היינו מול עשרה שחקנים, אבל לנצח את באר שבע זה לא קל אף פעם ועשינו את זה, אבל אנחנו יכולים לשחק טוב יותר".


"זה היה מבחן עבורנו היום, חיברנו שני ניצחונות רצופים, דבר שלא עשינו בפלייאוף העליון בשנה שעברה. אנחנו במאבקים על המקום השני וזה מאוד משמח אותנו. המועדון הזה בא לפני שלוש שנים משום מקום ואני מאוד מאוד מאושר מכך. אנחנו צריכים לסיים את העונה כמו שצריך כי מה שהיה לא אומר שום דבר. יש עוד ארבעה משחקי ליגה וגמר גביע המדינה ואם לא נעשה משהו טוב, אף אחד לא יזכור שניצחנו בבאר שבע".


דראפיץ הוסיף: "אין מה לעבוד עכשיו על כושר גופני וטקטיקה, מה שעשית בתחילת העונה זה מה שעשית. עכשיו צריך לעבוד מבחינה מנטלית ואני שונא שאומרים לי שאנחנו קבוצה סימפטית, יש פה פרנסה ואנחנו צריכים להביא תוצאות ולהגיע לגמר הגביע כמו שצריך ולסיים את העונה כמו שצריך. מכבי תל אביב היא מעל הליגה והיא ברחה לכולן, אבל יש שלוש קבוצות שנלחמות ושאף אחד לא יגיד שאנחנו מאמנים סימפטים או שמכבי נתניה היא קבוצה סימפטית. אנחנו רוצים להילחם על אירופה בכל שנה ולהיות קבוצה בוגרת".




"אנחנו יכולים לשחק טוב יותר" (דני מרון)


גיא מלמד שכבש וחגג מול האקסית: "זה אולי הניצחון הגדול ביותר שלנו העונה. זה היה חשוב מאוד להשיג ניצחון כזה מול קבוצה כזו, הוכחנו אופי. האדום שהם קיבלו עזר לנו, אבל אני חושב שהיינו צריכים להבקיע עוד גול או שניים, נלמד גם מזה".


מלמד הוסיף: "אנחנו כל הזמן שואפים להשתפר ולא מתעוורים מניצחונות. לי באופן אישי יש ביקורת עצמית והייתי צריך להבקיע עוד, אבל אני שמח שניצחנו כי זה הכי חשוב וזה היה מתוק. קל לחשוב רק על הגביע, אבל אנחנו מבינים שנצטרך לתת הכל בשתי החזיתות כי אנחנו לא רוצים לצאת קירחים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי