הובאן לא שולל שיחזור לבאר שבע: "לעולם אל תגיד לעולם לא"

אובידיו הובאן
אובידיו הובאן | דני מרון

הקשר הרומני שזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות חגג תואר נוסף ברומניה והתייחס לאפשרות שישוב לטרנר בשיחה עם ספורט1. חן עזרא מחלים מהפציעה ויתחיל להתאמן בנפרד, לא ברור אם דור אלו יהיה בהרכב נגד חדרה

(גודל טקסט)
חן עזרא חזר היום (שני) למגרש האימונים לראשונה מאז ששבר את ידו לפני כחודשיים וחצי. הקשר ההתקפי בן ה-30 סבל משבר בשורש כף היד ורק בימים האחרונים קיבל אישור לחזור לפעילות הדרגתית בשורות הפועל באר שבע.


עזרא סבל העונה מביש מזל. הוא פתח את הקדנציה הראשונה שלו בבירת הנגב כשחקן הרכב, ובהמשך איבד את מקומו והוחזר לעניינים לאחר שמונה מחזורים שבהם היה מחוץ לסגל. ב-22 בפברואר, כשנדמה היה שהרכש שהגיע מבית"ר ירושלים עלה על המסלול הנכון, הוא מעד תוך כדי ריצה באימון ופונה לבית החולים סורוקה. ידו גובסה למשך כמה שבועות, והשבר התאחה באיטיות.


על-פי ההנחיות הרפואיות, עזרא יתחיל להתאמן בנפרד ולא יורשה בשלב זה להשתתף במשחקונים פנימיים. ההערכה היא שהשחקן יחזור לכשירות מלאה בפתיחת האימונים לקראת העונה הבאה. עזרא חתום לעוד עונה בטרנר, ובסביבתו מעדיפים שיכבד את החוזה, למרות ששמו הוזכר כמועמד לחזור לבית"ר או למכבי נתניה שבהן עשה חיל.



אוהדי באר שבע בוודאי ישתתפו בשמחתו של אובידיו הובאן. הקשר הרומני הבלתי נשכח, שהיה שותף לשתיים מתוך שלוש הזכיות הרצופות של האדומים, ממשיך לחגוג בארצו לאחר שזכה אמש באליפות במדי קלוז', השנייה ברציפות מאז הצטרפותו לשורותיה לפני פחות משנתיים. עבור הובאן מדובר בזכייה רביעית ברציפות באליפות בשתי מדינות שונות. אובידיו מקפיד לבקר בישראל, ולא שולל אפשרות לחזור בעתיד לקבוצה שהוא כה מזוהה איתה. בהתייחסו לאפשרות שיתרום בעתיד מניסיונו למועדון הדרומי, אמר בדיפלומטיות לספורט 1: "never say never"




הוזכר כמועמד למכבי נתניה ולבית"ר ירושלים. חן עזרא (דני מרון)


הכנותיה של הפועל באר שבע לקראת העונה הבאה מתנהלות בפרופיל נמוך ויצברו תאוצה בימים הקרובים עם השלמת המשימה האירופית. זכייה של מכבי נתניה בגביע המדינה תקצר את הדרך של האדומים לאירופה מהמקום הרביעי בטבלה, כשניצחון ביום ראשון על חדרה יבטיח את הכרטיס באופן רשמי.


דור אלו סיים לרצות עונש הרחקה ויעמוד לרשות הצוות המקצועי, אם כי לא ברור כיצד ישתלב מחדש בהרכב לאור יכולתו המרשימה של חאתם עבד אלחמיד בעמדת המגן הימני. הבלם מיגל ויטור סובל מהתכווצות שרירים אך נראה שיהיה כשיר עד יום ראשון.


הקבוצה של ברק בכר תהדק את החגורה ותידרש להתנהל באחריות תקציבית בכל הקשור לגיבוש הסגל העתידי. הנחת העבודה היא שלא יעמדו בדרכם של בעלי החוזים הכבדים אם יבקשו לעזוב. המגמה היא לא לקדם מהלכים מול מועמדים שתג המחיר שלהם גבוה מ-150 אלף יורו.


עוד לפני שמועדון ספורט אשדוד הבטיחה את הישארותה המופלאה, סומנו כמה משחקניה כמועמדים פוטנציאליים. האוהדים היו רוצים לראות את דן ביטון חוזר הביתה, אבל מבינים שמחירו חורג כרגע מסל הקליטה בטרנר. סעיף בהסכם המכירה של ביטון מבאר שבע לאשדוד מקנה לקבוצת האם שלו את הזכות להשוות כל הצעה שהוגשה עבורו על-ידי קבוצות בארץ. כידוע ביטון מחזיק בהצעה מלודוגורץ הבולגרית.



מחירו חורג כרגע מסל הקליטה בטרנר. דן ביטון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי