אוחנה לא רצה לחלל שבת, צפוי להחמיץ את אימון הפתיחה של באר שבע

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

טיסתו של הקשר, שהייתה אמורה לצאת ביום שישי ממקסיקו, התעכבה והוא לא יגיע בזמן לאימון הראשון לקראת העונה הבאה. למרות הקשיים במו"מ: מקורבים לעסקה מאמינים שקיים סיכוי גבוה שהשחקן יעבור לבית"ר

(גודל טקסט)

מיכאל אוחנה צפוי להחמיץ את פתיחת אימוניה של הפועל באר שבע. טיסתו של הקשר שהייתה אמורה לצאת ביום שישי ממקסיקו (שם שהה בחופשה פרטית) התעכבה בכמה שעות, והוא ביטל אותה כדי להימנע מחילול שבת. אוחנה נרשם לטיסה מאוחרת יותר והוא אמור לנחות בארץ מחר (יום ראשון) בשעות הערב, ולהתייצב לאימון ביום שני.

בית"ר ירושלים כידוע מעוניינת לצרף את הכישרון בן ה-23 שחתום בבאר שבע לשנתיים נוספות, ועל פי גורמים המקורבים לשני המועדונים למרות מורכבות העניין קיים סיכוי גבוה שהעסקה בכל זאת תצא לפועל. בניסיון לגשר על הפערים נבחנה האפשרות שהירושלמים יעבירו לבאר שבע שחקן ופיצוי כספי תמורת אוחנה.

לנוכח התנגדותה של בית"ר לוותר על עידן ורד, שהוזכר כמועמד להגיע לטרנר, גברו ההערכות שהשוער ארנסטס שטקוס שחתום בבית"ר ינחת בסופו של דבר בנגב. מימוש המהלך מותנה בכך שהשוער אריאל הרוש יחליט לעזוב ושתימצא קבוצה חדשה לאחד הזרים. יצוין כי בעקבות צירופם של החלוץ הספרדי אנחל קאריו ושל ג'ימי מארין, הקשר שמגיע מקוסטה ריקה, התמלאה מכסת הזרים של ברק בכר.

בלי אוחנה יפתחו האדומים את הכנותיהם לקראת העונה הבאה, כשאימון הפתיחה הרשמי נקבע לשעה 19:00 במגרשי הבית האדום. לשעות הבוקר הוזמנו שיר צדק, חן עזרא ועדן בן בסט שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות ויתאמנו בשלב זה, יחד עם דור אלו שמיועד להשאלה, בנפרד מחבריהם. ארבעת שחקני הנבחרת, אריאל הרוש, לואי טאהא, חאתם אל חמיד ובן שהר, יצטרפו לחבריהם ב-23 ביוני וימריאו עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין.


קיים סיכוי גבוה שהעסקה בכל זאת תצא לפועל. מיכאל אוחנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי