דרישתו של זנטי תוקעת את הטרייד בין מכבי חיפה לבני יהודה

עמית זנטי
עמית זנטי | מאור אלקסלסי

הירוקים נחושים לצאת למחנה האימונים עם יובל אשכנזי ודולב חזיזה שאמורים להצטרף מהשכונה, אולם הקשר שאמור לעשות את הדרך ההפוכה דורש מהירוקים את מענק החתימה שהובטח לו והשיחות הופסקו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

יממה לפני ההמראה של הירוקים למחנה האימונים באוסטריה ובהולנד, לספורט1 נודע שהטרייד המדובר בין מכבי חיפה לבני יהודה תקוע לאחר שעמית זנטי מתעקש לקבל את מענק החתימה שלדבריו הובטח לו על ידי הקבוצה מהכרמל.

במכבי חיפה שואפים כאמור להמריא למחנה עם דולב חזיזה ויובל אשכנזי, כאשר את הדרך ההפוכה אמורים לעשות זנטי ואיתן וולבלום בתוספת ל-2.5 מיליון שקלים שבני יהודה צפויה לקבל מהירוקים.

בשלב זה עדיין לא ברור האם העסקה תצא לפועל כאשר לפי מקורבים למגעים, זנטי אינו מוכן להשלים את המהלך ודורש לקבל סכום כספי. נכון לרגע זה השיחות בין הצדדים הופסקו כאשר חזיזה כבר סיכם את תנאיו במכבי חיפה, שטרם נפגשה עם אשכנזי אך סיכמה עמו בעל פה.

למרות לחץ הזמן והשאיפה להוציא את העסקה לפועל בשעות הקרובות, במכבי חיפה אופטימיים: "אם הטריד לא ייצא לדרך, זה יזיק לכל המעורבים וכולם מבינים את זה. אף אחד לא רוצה לפגוע לשחקן כזה או אחר בקריירה".

שחקן נוסף שעתידו מעסיק את ראשי מכבי חיפה הוא שון וייסמן, שמחזיק בהצעות מפיאסט פוליצה, לגיה ורשה ו-וולפסבורגר והחלוץ אמור להכריע בקרוב כאשר כל האפשרויות, כולל הישארות בכרמל, עדיין פתוחות.


תנאיו במכבי חיפה כבר סוכמו. דולב חזיזה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי