הפועל ת"א תבדוק את אופציית אלטמן, ינקו האריך חוזה

אריק ינקו
אריק ינקו | דני מרון

גידי קאניוק אמור להגיע להבנות עם קבוצתו האוזבקית עד יום ראשון, אך אביטן יבדוק אפשרות להביא את שחקנה של פנאתינייקוס אם המהלך לא ייצא לפועל. שוער המשנה של האדומים קיצץ בשכרו וחתם לשלוש שנים

(גודל טקסט)

יומיים בלבד לאחר עזיבתו של רמזי ספורי, בהפועל תל אביב מוצפים בהצעות לשחקנים שימלאו בעונה הבאה את העמדה שהתפנתה על ידי הקשר שעזב לבאר שבע. במתחם חודורוב נוטים לכיוונו של קשר פחטקור גידי קאניוק, שהשיחות עימו תפסו תאוצה ב-24 השעות האחרונות.

קאניוק ימריא ביום ראשון לאוזבקיסטן במטרה לסיים את הקשר עם קבוצתו ולקדם את המשא ומתן עם הפועל ת"א. בסביבת המועדון אמורים כי הקבוצה זקוקה לשני שחקנים יצירתיים, ובונים על קאניוק ואור אינברום שימלאו את התפקיד הזה. נכון לעכשיו, לקאניוק חוזה בפחטקור עד דצמבר, אך בקבוצה האוזבקית לא מתכננים לתת לו הרבה זמן משחק.

גורם המקורב למהלך אמר לספורט1: "יש מספר מכשולים לצלוח על מנת שקאניוק יצטרף למחנה האימונים בפולין בעוד שבועיים. קודם כל צריך שפחטקור לא תממש את האופציה שלה להאריך את החוזה בעוד שנתיים נוספות, מה שצריך לקרות עד יום ראשון לפחות. הסיכוי שהחוזה יוארך נמוך אבל בכדורגל הכל יכול לקרות".

גידי קאניוק. פחטקור תחזיר תשובה עד יום ראשון (ערן לוף)
גידי קאניוק. פחטקור תחזיר תשובה עד יום ראשון (ערן לוף)

"אם פחטקור תשחרר את גידי בלי תמורה או תמורת פיצוי כספי נמוך – בו הפועל ת"א תשתתף – המשא ומתן ייפתח בעוד מספר ימים", הוסיף הגורם, "אם הם יחליטו להשאיר אותו עד דצמבר, המועדון יצטרך להחליט האם הוא ממתין לו עד חלון ההעברות של ינואר. מסתמן שכך יקרה, ולכן אנחנו ממתינים לתחילת השבוע הבא".

בנושא אחר, עומרי אלטמן לו חוזה לעונה נוספת בפנאתינייקוס הוצע לקבוצה. בהפועל תל אביב האמינו עד לפני יומיים כי מאור בוזגלו יהיה מרכיב מרכזי, ולאחר שהנושא הזה ירד מן הפרק יתרכזו בגזרת קאניוק אך אם גם שם לא יהיו יתפתחויות ניסו אביטן יתפנה להחלטה בנושא אלטמן. עוד שחקן שהוצע לקבוצה הוא בלם בית"ר ירושלים המשוחרר טל כחילה, אך המהלך לא יתפוס תאוצה עד שתתברר המשך דרכם של אוראל דגני ואדי גוטליב.


ימשיך באדום. אריק ינקו (מאור אלקסלסי)

מאוחר יותר היום (חמישי) הפועל תל אביב החתימה לשלוש שנים את שוער המשנה של הקבוצה אריק ינקו. השוער בן ה-27 שהרוויח כ-160 אלף דולר בעונה, לא מצא קבוצה אחרת הקיץ והתפשר על חוזה נמוך ב-50 אלף יורו.

גורם בכיר בכיר במועדון אמר: "אריק ינקו הגיע אלינו כשהיינו בלאומית. הוא היה איתנו בסדר גמור והתייצב לכל האימונים, למרות שהיה שנה מחוץ להרכב הלך עם הקבוצה. עכשיו בעונה האחרונה שלו כשאין לו קבוצה חלופית אנחנו לא יכולים לפגוע בו ולכן הארכנו לו את החוזה לשלוש שנים נוספות בסכומים נמוכים יותר ויהיה יחד עם יואב ג'ראפי השוערים הראשונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי