מסתמן שדסה לא ימריא עם מכבי תל אביב להולנד, עשוי להצטרף בהמשך

אלי דסה
אלי דסה | אריאל שלום

למרות ההתקרבות במשא ומתן, מספר סעיפים עדיין מפרידים בין המגן לבין ראשי הצהובים והמאמן ולדימיר איביץ' יצטרך לפתוח את ההכנות בלעדיו

(גודל טקסט)

מסתמן שאלי דסה לא ימריא עם מכבי תל אביב מחר (ראשון) למחנה האימונים בהולנד, במסגרתו תקיים אלופת ישראל שלושה משחקי הכנה שישודרו בלעדית בחבילת הערוצים של ספורט1.

במכבי תל אביב מאמינים כי ניתן להגיע להסכמות עם דסה, שכזכור סיים את חוזהו במועדון ולא קיבל הצעה רצינית מקבוצה באירופה, אלא שעד כה הצדדים לא הגיעו לסיכום והמגן עשוי להצטרף לחבריו במהלך המחנה.

בימים האחרונים חלה התקרבות בין מכבי תל אביב לדסה, אולם מספר סעיפים הנוגעים בין היתר לסעיף היציאה שיוכנס לחוזה החדש וכן מועדי היציאה מהחוזה עבור שני הצדדים, מעכבים בשלב זה את החתימה.

מי שקיווה מאוד לראות את דסה ממריא להולנד הוא המאמן ולדימיר איביץ', שהאמין שהאלופה תצא איתו וגם עם חלוץ רכש חדש, אולם לאחר שהמשא ומתן לרכישתו של אדריאן דלמאו הספרדי לא צלח, הסרבי יצטרך לפתוח את ההכנות בלעדיהם.

עד שדסה יחתום, מאור קנדיל יהיה המגן הפותח של מכבי תל אביב בתקופה הקרובה ומי שאמור לשמש כמחליפו הוא נועם כהן הצעיר, שעלה מהנוער וימריא עם הצהובים להולנד.


החתימה מתעכבת. אלי דסה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי