עסקת דלמאו למכבי ת"א פוצצה: "לא רואה דרך שזה ייצא לפועל"

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | Peter Lous/Soccrates/Getty Images

סוכנו של החלוץ אישר שהסיכויים להגעת הספרדי קלושים עד אפסיים, לאור דרישתה של הראקלס ההולנדית לקבל עבורו לפחות 2.5 מיליון יורו

(גודל טקסט)

האם עסקת העברתו של החלוץ הספרדי אדריאן דלמאו למכבי תל אביב פוצצה סופית? הבוקר (שבת) התברר כי המגעים בין הצהובים לבין ראשי הראקלס ההולנדית הופסקו ונראה שהחלוץ לא יגיע לאלופה הישראלית.

סוכנו של החלוץ, הקטור פריס רוס, ניסה בימים האחרונים לתווך בין הצדדים, אך הבוקר הוא כבר נשמע אחרת: "נראה שהעסקה בלתי אפשרית. אנשי מכבי תל אביב עושים מאמצים גדולים, אבל אני לא רואה דרך שזה ייצא לפועל". מתברר שראשי הראקלס לא רק שלא הסכימו לרדת בדרישותיהם הכספיות עבור החלוץ, אלא העלו את מחירו של השחקן וכעת הם דורשים 2.5 מיליון יורו ואחוזים ממכירה עתידית, סכום שאותו ראשי מכבי ת"א לא מוכנים לשלם בשום אופן ולכן כבר החלו במעקב אחר חלוצים אחרים.

כזכור, המגעים לרכישתו של דלמאו על ידי מכבי ת"א החלו כבר לפני חודש, אז הוצע ועליו כמיליון יורו – סכום שהיה נמוך מהדרישה המקורית של ההולנדים. גורמים שמקורבים לעסקה טענו שעבור מיליון וחצי יורו, תסכים הראקלס למכור את החלוץ, מה שהתברר הרחק מהאמת. גם דלמאו עצמו, שהחרים אימונים במשך שבוע, הגיע אתמול למתחם האימונים של הראקלס וערך אימון אישי בחדר הכושר. בימים האחרונים הבהיר השחקן לראשי הקבוצה ההולנדית כי הוא אינו מעוניין להישאר ומבקש שחרור למכבי תל אביב, בה סיכם כבר את תנאיו לשלוש העונות הקרובות בשכר של כחצי מיליון יורו לעונה, אלא שכעת מתברר שההולנדים העלו את דרישותיהם הכספיות ונכון לעכשיו הופסקו המגעים בין הצדדים.


מנספורד ואיביץ'. יצטרכו לחפש חלוץ אחר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי