שחקן ספרטה: טל בן חיים לא היה צריך לפרסם את התמונה

http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-788314
טל בן חיים | ספרטה פראג, אתר רשמי

יוזף שוראל התראיין בצ'כיה ותקף את חברו לקבוצה: "האוהדים ציפו למשהו אחר ממנו, לא העריכו את זה שהוא נופש. אולי הוא שחקן טוב, אבל זה בלתי אפשרי אם אתה לא עובד נכון. הוא קיבל צ'אנס ונכשל לחלוטין"

(גודל טקסט)
נדיר ששחקן מקבוצה אחת מתראיין על חברו לקבוצה ותוקף אותו ישירות, אבל כנראה שהיכולת של טל בן חיים מוציאה גם את חבריו בספרטה פראג מכליהם. הקשר יוזף שוראל התראיין היום (חמישי) לאתר "אי ספורט" הצ'כי תוקף אותו, אומר שאי אפשר להצליח בלי עבודה קשה ומדבר על התמונה שהכעיסה את האוהדים.


בעוד שעל בן חיים ספרטה הוציאה מיליונים, שוראל הוא ההפתעה הצנועה של הקבוצה מהבירה ומלך השערים שלה עם חמישה כיבושים מפתיחת העונה.




הכישלון של בן חיים ומארק יאנקו: "שניהם סבלו מאותן בעיות בהתחלה ולא כל כך באשמתם. הם החמיצו את ההכנה לעונה. טל בן חיים היה פצוע. הם אולי שחקנים טובים, אבל זה בלתי אפשרי אם אתה לא עובד נכון. הם קיבלו צ'אנס ונכשלו לחלוטין. ברגע שגם הודחנו מאירופה היה קשה להשיג את שאר השחקנים".


היכולת של הישראלי: "אם הוא היה כובש חמישה שערים ומבשל עוד שמונה לא היה אכפת לי שהוא הולך על המגרש, אבל הוא לצערי הוא לא כבש בכלל. הוא חייב לתת 100 אחוז מעצמו, אחרת הוא לא יצליח. הוא עצמו הרגיש שזה לא זה. הוא רצה לעבוד, אבל לא היה כשיר. הוא לא בחור רע. אולי הוא לא הבין שהוא לא יכול להיות כוכב בלי עבודה. צריך לדעת הליגה הצ'כית לא קלה בכלל".


טל בן חיים. החברים מתוסכלים (ספרטה, האתר הרשמי)
טל בן חיים. החברים מתוסכלים (ספרטה, האתר הרשמי)


האם יש התמרמרות בקרב השחקנים המקומיים על משכורות העתק שמקבלים הזרים: "אנחנו לא יודעים כלום. רק קוראים בעיתון על סכומי הכסף שהם מקבלים. זה הגיוני ששחקן זר שמגיע לליגה זרה מקבל סכומי כסף גדול יותר. אם הייתי עוזב לליגה אחרת הייתי רוצה לקבל שכר גבוה יותר".


בן חיים העלה תמונה שלו נופש בחגים ברשתות החברתיות לפני משחק של ספרטה נגד דוקלה, דבר שהרגיז כנראה את הצ'כים. הוא התנצל אחר כך וטען שהיה מדובר בחגים (סוכות). על כך אמר שוראל: "אני שומע על זה בפעם הראשונה. אני לא מתעסק ברשתות החברתיות. אני מכבד את כל הדתות בעולם, אבל הוא לא היה צריך לפרסם את התמונה כי הוא צריך היה להבין שאוהדי ספרטה לא יעריכו שהוא נופש. הם יודעים כמה ספרטה שילמה עליו וציפו ממנו למשהו אחר".

 

 

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on

 

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי